کد خبر: ۱۴۷۶۵
به مناسبت بهار قرآن صورت گرفت؛

تقدیر رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج از مسئول پایگاه بسیج فاطمه الزهرا (س)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در راستای فعالیت‌های فرهنگی و دینی پایگاه بسیج فاطمه الزهرا (س) از مسئول این پایگاه تقدیر کرد.
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج در دیدار با کژال خرسندی مسئول پایگاه بسیج فاطمه الزهرا (س) واقع در مسجد جامع شهرستان سنندج اظهار داشت: بدون تردید هر سازمان یا نهاد فرهنگی با اجرای مجموعه‌ای از برنامه‌ها به دنبال دستیابی به مجموعه‌ای از اهداف مشخص است که یا از وظایف ذاتی آن نهاد سرچشمه گرفته یا در راستای اهداف کلان و چشم انداز‌های آن سازمان است.

وی افزود: در راستای کار فرهنگی و دینی دلیل تفاوت‌های بومی و اقلیمی، مقتضیات و حتی اشخاص منطقه رویکرد‌ها نیز متفاوت خواهد بود چرا که عنصر اصلی فعالیت‌های فرهنگی افراد هستند که متناسب با توانمندی‌های آن‌ها طرح‌ها تعریف می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: هرچند فرهنگ خودجوش و عامل انگیزاننده محسوب می‌شود لیکن تا افراد تمایلی به امور فرهنگی نشان ندهند فعالیت‌های فرهنگی اقبال خوبی نخواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به پویش قرآنی مسطورا اظهار کرد: این پویش در سطح کشور در حال برگزاری است و هر روز یک آیه برای انس بیشتر مردم با کلام خدا تفسیر می‌شود و  بهره برداری از وسایل ارتباط جمعی رسانه‌ای در این زمینه کمک شایانی در ترقیب افراد به کار‌های دینی و قرآنی و نهادینه نمودن فرهنگ قرآنی در بین مردم نموده است.

در ادامه کژال خرسندی مسئول پلیگاه بسیج فاطمه الزهرا (س) ضمن اشاره به فعالیت‌های دینی و فرهنگی در مسجد جامع گفت: در راستای غنی سازی بیشتر فرهنگی دینی و قرآنی درماه مبارک رمضان کلاس‌های قرآنی با حضور اعضاء برگزار و نسبت به شرکت آنان در پویش مسطورا اقدامات لازم صورت گرفته است.

ارسال نظر