مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری تشریح کرد:

اجتماع هزار نفری بانوان چهارمحال و بختیاری در حمایت از کودکان غزه

مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری گفت: مقرر است در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه تجمع ۱۰۰۰ نفری مادران و کودکان استان در حمایت از بانوان و کودکان غزه برگزار شود.
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، فاطمه اسکندی، مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تجمع ۱۰۰۰ نفری مادران و کودکان استان در حمایت از بانوان و کودکان غزه، اظهار کرد: مقرر است این اجتماع ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شود.

وی افزود: همزمان با مرکز چهارمحال و بختیاری در اکثر شهرستان‌های استان نیز مادران و کودکان در حمایت از بانوان و کودکان مظلوم غزه تجمع خواهند داشت.

مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هدف از برگزاری اجتماع مادران و کودکان استان این است که حمایتی بانوانه از مردم مظلوم فلسطین صورت بگیرد و جنایات این رژیم ستمگر علیه بانوان و کودکان غزه محکوم شود.

اسکندری عنوان کرد: تجمع اعتراضی مادران و کودکان چهارمحال و بختیاری علیه جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل با دعوت سخنران، اجرای سرود و هم‌نوایی حاضرین در اجتماع، امضای طومار و صرف افطاری همراه است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار