کد خبر: ۱۴۷۹۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران:

روز قدس فرصتی برای بیان جنایات اسرائیل است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنوان کرد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسرائیل بر ضد مردم فلسطین است.
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان کامیاران، با حضور حجت الاسلام دهقانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری  برگزار شد.

در این جلسه، برنامه ریزی‌های نهایی برای اجرای هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در شهرستان بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام دهقانی، در این جلسه عنوان کرد: روز جهانی قدس روزی است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) حول اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شد و رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز ادامه دهنده راه ایشان بوده‌اند و وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بوده و همه مسئولان باید در این راستا تلاش نمایند.

وی ادامه داد: روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت‌های مسلمان و آزادی خواه جهان است و باید از این فرصت تاریخی بهره گرفت.

در این جلسه هم چنین مسیر راهپیمایی روز قدس مورخ ۱۴۰۳/۱/۲۵ در شهرستان کامیاران، از میدان امام خمینی (ره) به سمت چهار راه اصلی در ساعت ۱۰ صبح اعلام شد.

ارسال نظر