کد خبر: ۱۴۸۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

شهادت تعدادی از مستشاران کشور نقطه عطفی در دفاع از مظلومان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: شهادت شماری از مستشاران کشورمان در سوریه نه تنها پایان راه نیست، بلکه نقطه عطف و رویشی خدایی در دفاع از مظلومان عالم است.
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی اظهار داشت: اقدام متجاوزانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رسیدن شماری از مستشاران کشورمان در سوریه توسط رژیم صهیونیستی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران، مبارزان جبهه مقاومت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان و خانواده‌‏های گرانقدر این شهیدان والامقام تبریک و تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و اجر الهی مسالت دارم.

وی افزود: بی‌تردید، شهادت این دلاوران نه تنها پایان راه نیست، بلکه نقطه عطف و رویشی خدایی در دفاع از مظلومان عالم است، تا رزمندگان اسلام، مصمم‌تر از همیشه به راه خود ادامه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: قطع به یقین حاصل این خون‌های پاک و مطهر، نابودی هرچه سریع‌تر این غده سرطانی خواهد بود؛ و به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) عاملان این جنایت قطعاً از کار خود پشیمان خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار