حجت‌الاسلام والمسلمین بامیری تشریح کرد:

به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها جهت اجرای طرح مسطورا در لردگان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان با اشاره به اجرای طرح ملی مسطورا در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در این شهرستان تمامی ظرفیت‌های موجود برای اجرای هرچه بهتر طرح مسطورا به کار گرفته شده است.
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین باقر بامیری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان با اشاره به اجرای طرح ملی مسطورا در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در شهرستان لردگان تمامی ظرفیت‌های موجود برای اجرای هرچه بهتر این طرح به کار گرفته شده است.

وی افزود: پیش از فرارسیدن ماه مبارک رمضان نشست‌های متعددی با حضور مدیران و مربیان موسسات و خانه‌های قرآن همچنین فعالان هیات‌های مذهبی در شهرستان لردگان برگزار و تلاش شد در اجرای طرح مسطورا از ظرفیت این افراد بیشترین استفاده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: در این شهرستان جلسات آشنایی و توجیه مبلغان نیز برگزار شد تا به این ترتیب تبیین آیات نورانی ویژه طرح مسطورا توسط این افراد در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و... نیز برای اقشار مختلف جامعه انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامیری عنوان کرد: درحال حاضر ۱۸ موسسه و خانه قرآن فعال در شهرستان لردگان وجود دارد که با همکاری در اجرای طرح مسطورا در تلاش هستند شهر و جامعه‌ای قرآنی بنا کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح "سفیران شهر قرآنی" در شهرستان لردگان، اضافه کرد: براساس روایات تلاوت آیات قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان ثواب و برکات چندین برابری برای افراد به همراه دارد، اما شاید برخی افراد به دلیل داشتن مشغله کاری از فیض تلاوت آیات نورانی قرآن کریم در این ماه محروم باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان تصریح کرد: در طرح سفیران شهر قرآنی تلاش می‌شود به افرادی مانند مغازه‌داران و کسبه که دارای مشغله کاری زیادی هستند کمک شود تا از برکات تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان بی نصیب نباشند بنابراین صفحات آیات الهی به صورت برگه‌های پرس شده توسط مجریان طرح هر صبح در فروشگاه‌های شهر توزیع و در ساعات پایانی روز نیز جمع‌‎آوری می‌شوند و افراد در این فاصله فرصت مطالعه و بهره‌مندی از برکات آیات وحی را پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامیری با بیان اینکه تبیین مختصر آیات ویژه طرح مسطورا نیز در قالب طرح سفیران شهر قرآنی انجام می‌شود، یادآور شد: اجرای این دو طرح موجب می‌شود نورانیت و برکت آیات الهی در زندگی افراد جاری و ساری شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر است در ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان محفل شبی با قرآن با حضور عموم مردم در شهرستان لردگان و با اولویت قاریان نوجوان ممتاز در سطح شهرستان و استان نیز برگزار شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار