به همت قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری انجام شد؛

حضور اساتید مبلغه بین‌المللی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان چهارمین دوره از سلسله نشست‌های گفتمان دینی با حضور ۶ مبلغه بین‌المللی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به همت قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه پایانی ماه مبارک رمضان چهارمین دوره از سلسله نشست‌های گفتمان دینی با حضور ۶ مبلغه بین‌المللی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این دوره از نشست‌های گفتمان دینی با هدف تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی و تمایز آن با الگو‌های رایج بانوان جهان و با حضور اساتید مبلغه بین‌المللی فاطمه هوشینو از ژاپن، نبا حسین از سوئد، زینب پیروعلی از تایلند، آیگل فرج لی از آذربایجان، زینب‌نرگس تاشکایناتان از ترکیه و سکینه پیروعلی از تایلند برگزار می‌شوند.

لازم به ذکر است عمده فعالیت و برنامه این مبلغات در مدارس و ویژه نوجوانان و جوانان دانش‌آموز است همچنین برنامه دیگر این اساتید حضور در بین دختران حاج قاسم و مقر‌های دختران انقلاب در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است.

گفتنی است حضور در جمع روزه اولی‌ها و تبیین طرح زندگی با آیه‌ها از دیگر فعالیت‌های مبلغات بین‌المللی در چهارمحال و بختیاری است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار