حجت‌الاسلام والمسلمین خالدی خبر داد:

اجرای طرح «جمعه به جمعه» در شهرستان خانمیرزا و تبیین آیات مسطورا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا با اشاره به اجرای طرح قرآنی «جمعه به جمعه» در این شهرستان، گفت: هدف از اجرای این طرح تبیین و تشریح آیات منتخب طرح ملی مسطورا است.
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمان خالدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا با اشاره به اجرای طرح قرآنی «جمعه به جمعه» در این شهرستان، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح تبیین و تشریح آیات منتخب طرح ملی زندگی با آیه‌ها است.

وی افزود: در طرح جمعه به جمعه هفت آیه طرح مسطورا ویژه هفته در قالب بروشور طراحی و چاپ شده و در مصلی‌های نماز جمعه در بین نمازگزاران توزیع می‌شوند، در این بروشور‌ها مفاهیم، مضامین و شیوه حفظ آیات نیز ذکر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا ادامه داد: مقرر است پس از اتمام ماه مبارک رمضان از آیات موردنظر و نکات بروشور‌های طرح جمعه به جمعه آزمونی جامع به صورت حضوری برگزار و به افراد برگزیده جوایز ارزشمندی اهدا شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالدی عنوان کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان نشست‌هایی با مبلغان و مبلغات شهرستان خانمیرزا برگزار و از آن‌ها درخواست شد در محافل قرآنی خود که در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند تمرکز بیشتری بر آیات منتخب طرح مسطورا داشته باشند که این کار به خوبی درحال انجام است.

وی از نبود موسسه یا خانه قرآن در شهرستان خانمیرزا ابراز تاسف کرد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر است سه خانه قرآن شهری و روستایی در شهرستان به زودی راه‌اندازی و افتتاح شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خانمیرزا در پایان با اشاره به استقبال بالای مردم این شهرستان از طرح مسطورا، خاطرنشان کرد: این طرح برکات بسیاری برای جامعه به همراه دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار