در چهارمحال و بختیاری؛

برگزاری مرحله دوم مسابقه زندگی با آیه‌ها آغاز شد

مرحله دوم مسابقه زندگی با آیه‌ها در دو مرحله شهرستانی و استانی به صورت کتبی و شفاهی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مرحله دوم مسابقه بزرگ زندگی با آیه‌ها در استان چهارمحال و بختیاری در دو مرحله شهرستانی و استانی به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

گفتنی است تاریخ برگزاری مرحله شهرستانی این مسابقه یکم لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه درنظر گرفته شده و برگزیدگان علاوه‌بر دریافت گواهینامه، پک فرهنگی و امکان شرکت در کارگاه آموزشی رایگان به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

مرحله استانی مسابقه بزرگ زندگی با آیه‌ها از تاریخ ۱۶ لغایت ۲۰ اردیبهشت ماه همچنین اختتامیه و تجلیل از برترین‌ها در تاریخ ۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و اعطای گواهینامه، امکان شرکت در کارگاه آموزشی رایگان و سفر به مشهد مقدس از جمله جوایز این دوره از مسابقه است.

لازم به ذکر است مخاطبان این مسابقه بزرگ در استان سه گروه دختران و پسران ۷ تا ۱۲ سال، دختران و پسران ۱۳ تا ۱۸ سال همچنین خانم‌ها و آقایان بالای ۱۹ سال هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://formafzar.com/form/۱۸m۰p جهت شرکت در مسابقه بزرگ زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام کنند همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها مراجعه و یا با شماره ۰۳۸۳۲۲۲۴۰۰۰، اداره امور قرآنی استان تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار