کد خبر: ۱۵۰۱۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان تشریح کرد:

توجه ویژه به «تحول در برنامه های فرهنگی»

در سال ۱۴۰۳ بدنبال تحول فرهنگی هستیم و همه ما در تمامی بخش‌های سازمان وظیفه داریم بنا را بر یک تحول فرهنگی و یک جهش فرهنگی بگذاریم.
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

توجه ویژه به «تحول در برنامه های فرهنگی»به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در اولین نشست با کارکنان این اداره کل درسال جدید، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید شمسی و عید سعید فطر از زحمات همکاران در سال ۱۴۰۲ تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به حجم فعالیت‌های فرهنگی در سال گذشته گفت: سال ۱۴۰۲ سال خدمت فرهنگی متفاوتی بود و حجم فعالیت‌ها موجبات تمجید دیگر عناصر خارج از سازمان را بوجود آورد، اما در سال ۱۴۰۳ بدنبال تحول فرهنگی هستیم و همه ما در تمامی بخش‌های سازمان وظیفه داریم بنا را بر یک تحول فرهنگی و یک جهش فرهنگی  بگذاریم.

وی افزود:رهبر انقلاب سال جدید را سال «جهش تولید، با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، که جنبه تولید آن به مجموعه تبلیغی مرتبط نیست، اما جهش و مشارکت مردم جزوی از وظایف ماست بدین معنا که بتوانیم در عرصه مشارکت‌های مردمی و فعالیت‌های فرهنگی یک جهش چشمگیر داشته باشیم.

حجت الاسلام اخوان صباغ در ادامه گفت:در مسائل اقتصادی وقتی کارشناسان میخواهند جهش تولید را تشریح کنند، جهش را لزوما به معنی زیاد شدن تولید نم یدانند بلکه به معنی تحول درموضوعات تولیدی معرفی می‌کنند که سر ریز آن باعث جهش در همه جوانب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:بنای ما اگر جهش فرهنگی در سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم باشد نیازمند همکاری تمام همکاران در همه سطوح سازمان است.

وی افزود:خواسته من از شما تلاش بیشتر برای ایجاد تحول فرهنگی است و هرکسی در هرجایگاهی هر ایده‌ای برای رسیدن به جهش فرهنگی با مشارکت مردم دارد ارائه دهد که بتوان به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ در پایان از تدوین طرح جامع ۳ ساله برنامه تحول فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تا پایان سال ۱۴۰۵ خبر داد که در قالب مراسمی بزودی رونمایی می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار