کد خبر: ۱۵۳۶۸
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

خانواده بافضیلت موجب تعالی و پیشرفت جامعه می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان، گفت: پیشرفت و تعالی جامعه با داشتن خانواده‌هایی که ارزش‌ها و فضیلت‌ها در آن نهادینه شده ممکن است.
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷

خانواده بافضیلت موجب تعالی و پیشرفت جامعه می شودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام «رضا دیلمی» در خصوص عفاف و حجاب، اظهار کرد: خانواده‌ای که ارزش‌ها و فضائل در آن دیده نمی‌شود نمی‌تواند منشأ تعالی و توسعه جامعه شود.
 
به گفته وی؛ عفاف، حجاب و سلوک توحیدی حقیقتا یک ارزش تمدن ساز بوده به همین خاطر اسلام به دنبال تعالی و تربیت فرزند صالح در کانون گرم خانواده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با عنوان اینکه آن‌هایی که حافظ ارزش‌های دینی هستند حجاب و عفاف را عامل پیشرفت جامعه می‌دانند، تصریح کرد: ارزش‌ها منطبق با فطرت انسان است و نگاه اصلی ایجاد یک خانواده تمدن ساز با داشتن ارکان مهمی، چون پدر و مادر است که مروج ارزش‌ها در کانون خانواده و در گام بعدی در جامعه هستند.
 
وی افزود: جامعه‌ای که ارکان تربیتی اش دچار بی بند و باری و فحشا شوند نمی‌تواند دارای ارکان پیشرفت و تعالی باشد.
 
به گفته وی؛ انسان فطرتا عفت و حجاب را دوست دارد، از نظر اسلام عفاف و حجاب یعنی حفظ کرامت زن، عامل آرامش و امنیت  و مولفه استحکام و ثبات کانون خانواده است.
 
حجت الاسلام دیلمی: با اذعان بر اینکه دشمن با به ابتذال کشاندن بانوان به دنبال تخریب و خدشه به جایگاه آنان است، ابراز کرد: امروز دشمن برای تخریب کانون مقدس خانواده و جلوگیری از تعالی جامعه اسلامی تلاش می‌کند ابتدا با دو قطبی سازی بین مردم شکاف ایجاد کرده و با ایجاد گره‌های ذهنی صفوف همبستگی و وحدت جامعه را مورد تخریب قرار دهد تا در کانون مقدس خانواده افراد صالحی نتوانند تربیت شوند.
 
وی ادامه داد: جهان غرب برای رسیدن به اهداف شیطانی خود با ترویج فحشا، بدحجابی، بی بندباری و خدشه به جایگاه و منزلت زن بزرگترین خیانت را به بشریت و کانون خانواده‌ها کرده است.
 
به گفته وی؛ نگاه غرب به زن نگاه ابزاری، شهوانی و شیطانی است، نابودی کانون خانواده و ایستادگی در مقابل فطرت انسانی و عفت عمومی دستاورد فرهنگ منحط غربی است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح نور در کشور، اظهار کرد: نیرو‌های خدوم انتظامی  در بسترسازی طرح نور در جامعه و ترویج تذکر لسانی موفق بوده اند.
 
وی افزود: مردم نیز از طرح نور بسیار استقبال کرده اند و با حضور حداکثری خودشان در سنگر دفاع از ارزش ها، قداست‌ها و فضیلت‌ها می‌توانند یاریگر نیرو‌های انتظامی باشند.
 

ارسال نظر