کد خبر: ۱۵۴۳۲
به مناسبت روز دختر؛

کافه ازدواج ویژه دختران مجرد یزد برگزار شد

در آستانه ولادت حضرت معصومه (س)، با حضور جمعی از دختران یزدی، کارگاه آموزشی و پرس و پاسخ در زمینه ازدواج، با تمرکز ویژه بر دوران خواستگاری در یزد برگزار شد.
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

کافه ازدواج ویژه دختران مجرد یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز در آستانه ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر؛ سلسله جلسات کافه ازدواج در محل سالن شهید آوینی یزد برگزار شد.

اولین نشست از سلسله جلسات کارگاهی پیش از ازدواج ویژه دختران ۱۵ سال به بالا در یزد با حضور و اسقبال خوب دختران دانشجو و مجرد تشکیل شد.

 در این کارگاه آموزشی که با حضور سرکار خانم مریم ابراهیمی، مشاور خانواده و ازدواج با نام مستعار ننه ابراهیم برگزار شد، در ابتدا مباحث مهمی در زمینه آگاهی دختران در داشتن یک ازدواج موفق، مباحث دوران خواستگاری، نوع سوالات و مباحث در جلسات خواستگاری و ... مطرح شد.

در ادامه نیز بخش قابل توجهی از دختران حاضر در این نشست به دغدغه‌های خود در امر شناخت خواستگار، تفاوت سلیقه‌های خانوادگی در موضوع ازدواج، سن ازدواج، ملاک‌های ازدواج و ...اشاره کرده و سوالات خود را مطرح کردند.

سلسله کارگاه‌های آموزشی کافه ازدواج در یزد ویژه دختران به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و با دعوت از کارشناسان برجسته کشوری و استانی در امر خانواده و ازدواج برگزار می‌شود.

ارسال نظر