کد خبر: ۱۵۵۷۳
گروه رسانه‌ای مهر | برگزیدگان «ققنوس قلم» معرفی شدند

درخشش خبرگزاری مهر در یادبود شهیدان خبرنگار غزه

در پی اعلام خبر شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در حملات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شکل گرفت.
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، پویش«ققنوس قلم» هم‌زمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که در نوار غزه به شهادت رسید، در بخش‌های متن، تیتر، آثار صوتی (پادکست)، طرح گرافیکی، ویدئو، عکس و بخش بین‌الملل برگزار شد.

استان‌های تهران، اصفهان، کرمانشاه و همدان به ترتیب بیشترین اثر را به این پویش ارسال کردند.

برگزیدگان بخش داخلی در بخش متن، زهرا عباسی خبرنگار خبرگزاری فارس، در بخش تیتر، محمدصادق علیزاده از روزنامه ایران، در بخش آثار صوتی (پادکست)، مهدیه عبدالله پایگاه خبری از نور نیوز، در بخش طرح گرافیکی، محمدجواد پرداخته گرافیست رسانه‌ای، در بخش ویدئو، میلاد گودرزی از خبرگزاری مهر و محمدعلی صنوبری سردبیر مؤسسه نگاه نو به‌صورت مشترک رتبه نخست و در بخش عکس، ابراهیم فلاح از پایگاه خبری آوای خزر برگزیده شدند.

برگزیدگان بخش بین‌الملل، درید وحیدی خبرگزاری عراق (واع) در بخش متن، هانی عقیل تلویزیون العهد عراق در بخش ویدئو، مختار حداد از پایگاه خبری العهد و رادیو نور لبنان در بخش صوت، سید عباس حسینی از خبرگزاری صدای افغان بخش طرح گرافیکی برگزیده شدند.

همچنین خبرگزاری مهر از گروه رسانه‌های سراسری به عنوان یکی از خبرگزاری‌های حائز بیشترین مشارکت شناخته شد که به‌پیشنهاد داوران و تایید معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تقدیر از برگزیدگان این جشنواره برگزار ‌شد.

درخشش خبرگزاری مهر در یادبود شهیدان خبرنگار غزه

ارسال نظر