کد خبر: ۱۵۶۴۶
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

لزوم جهاد تبیین هیئات/ مدیران در سازمان تبلیغات خادم مردم هستند

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مدیری در سازمان تبلیغات نداریم که خودش را خادم جریان مردمی نداند.
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰

لزوم جهاد تبیین هیئات/ مدیران در سازمان تبلیغات خادم مردم هستندبه گزارش روابط عموم سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی در نشست با شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و بنیاد دعبل خزاعی اظهار کرد: هیئات مذهبی میدان‌دار از ابتدای انقلاب در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ و فعال داشته‌اند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و در تمام فتنه‌ها هیئات مذهبی پای کار بوده‌اند ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی در مقابل جریان هیئات هیچ جایگاهی نداریم و تنها به دنبال ایجاد هویت بخشی و حیات هیئات در دل مردم هستیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بودجه سازمان یک هزار میلیارد تومان است، گفت: ما در سطح کشور یک صد هزار هیأت مذهبی داریم اگر تنها بخواهیم این بودجه را هزینه هیئات کنیم به هر کدام مبلغ ناچیزی خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی خاطرنشان کرد: با این بودجه اندک باید در تمام فعالیت‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی، تبلیغات، هنر و رسانه فعالیت‌های کنیم.

وی با بیان بیان اینکه جریان هویت‌های مردمی باید بیشتر پا بگیرد، بیان کرد: در جریان غدیر در تهران بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد هزینه شد که تنها ۱۰ درصد آن توسط دستگاه‌ها هزینه شد و ۹۰ درصد آن را مردم هزینه کردند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: این رقم باورنکردنی بود در بیرون تصور می‌کردند ۸۰ درصد هزینه این برنامه با شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی بود.

وی با اشاره به مشکل بیمه مادحین گفت: به دنبال این هستیم با جلسات متعدد با اداره کار، سازمان تأمین اجتماعی و دولت بتوانیم بستری فراهم کنیم مادحین نیز مانند هنرمندان بیمه شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی افزود: در حال حاضر ۳ هزار بیمه شده در این بخش داریم و ۲۰ هزار نفر پشت خط هستند.

وی با بیان اینکه اهداف ما سپردن تمام امور به دست مردم است، گفت: ما مدیری در سازمان تبلیغات نداریم که خودش را خادم جریان مردمی نداند و اگر این‌طور باشد ظرف ۲۴ ساعت برکنار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نوکر هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی و قرآن و به دنبال تبلیغ نام و آرم سازمان نیستیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار