کد خبر: ۱۵۶۵۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد:

سریال طنز "پشت پرده" به روی آنتن رفت

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت ترویج فرزندآوری و جوانی جمعیت در شرایط کنونی کشور گفت: به همت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت نخستین فیلم یزدی با موضوع فرزندآوری در یزد ساخته شد.
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجیمی از پخش سریال ۲۷ قسمتی پشت پرده خبر داد و اظهار داشت: به همت مجموعه مرکز هنری رسانه‌ای نهضت سازمان تبلیغات اسلامی ساخته شده است.

وی افزود: این سریال طنز با حضور دو خانواده یزدی و یک خانواده تهرانی ساخته شده است و به مباحث از جمله فرزندآوری، توجه به جایگاه فرهنگیان و اهمیت سوادآموزی، انجام عمل آی‌وی‌اف در یزد به عنوان استان برتر در زمینه انجام خدمات درمانی برای زوج‌های نابارور پرداخته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه این سریال قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود گفت: به دلیل پاره‌ای مسائل و مشکلات پخش این سریال به تعویق افتاد و از امشب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نجیمی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با توجه به اهمیت طرح جوانی جمعیت، با تولید محتوای رسانه‌ای در نوع‌های مختلف فرهنگ‌سازی نموده، حساسیت‌ها در خصوص بحران جمعیتی در کشور را بالا ببریم و توجه مردم را به شرایط سخت آینده کشور در صورت عدم وجود نیروی انسانی فعال جلب کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار