کد خبر: ۱۵۷۳۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

شهید حجت الاسلام رئیسی در مسیر خدمت خالصانه به خلق همانند شهید سلیمانی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شهید رئیسی همچون شهید رجایی مردمی، همچون شهید بهشتی مظلوم و از حیث جهادی بودن و خدمت خالصانه به خلق خدا همانند شهید سلیمانی بود.
۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا نجیمی صبح روز دوشنبه_ ۳۱ اردیبهشت ماه_ در تجمع مردم یزد که جهت اعلام لبیک به مقام معظم رهبری در مسجد ملااسماعیل برگزار شد اظهار داشت: شهادت در راه خداوند بسیار با عظمت است که آن هم نسیب کسانی می‌شود که در مسیر خدمت به بندگان خداوند یک عمر خالصانه تلاش کردند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

وی با بیان اینکه شهید خدمت تمام هستی خود را در راه مردم ایران و مستضعفان کشور گذاشت گفت: این خادمان در مسیر امامین انقلاب اسلامی گام برداشتند و در نهایت در راه خدمت به مردم ایران به شهادت رسیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: همراهان رئیس جمهور مردمی در این سفر همگان از افراد ولایتمدار و انقلابی بودند، شهید امیرعبدالهیان با شهامت از مردم مظلوم فلسطین و غزه دفاع کرد و مظلومیت آنان را فریاد زد تا حق و دین خدا را یاری کند.

نجیمی با بیان اینکه شهدای در این سانحه از جایگاه ویژه‌ای در نزد مردم و خداوند برخوردارند گفت: شهید حجت الاسلام رئیسی همچون شهید رجایی مردمی و همچون شهید بهشتی مظلوم بود، از حیث جهادی بودن و خدمت خالصانه به خلق خدا همانند شهید سلیمانی بود. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد شهید حجت الاسلام رئیسی را از ذخایر انقلاب اسلامی برای ملت ایران دانست و افزود، شهدای اخیر مزد زحمات و مجاهدت‌های خود در راه خدمت به خلق خداوند را دریافت کردند.

نجیمی با بیان اینکه شهید جمهور در راه خدمت به مردم تلاش‌ها کرده و خون‌دل‌ خورده گفت: همه این شهدا به ویژه شهید رئیسی تبعیت محض از ولایت داشتند و از امام هشتم شهادت را هدیه گرفتند.

وی با بیان اینکه شهات جایزه ویژه‌ای است که خداوند به افراد خالص و صادق خود هدیه می‌دهد گفت: تاریخ نشان داده است که افرادی که در مسیر خدمت صادق هستند چگونه از پرودگار خود مزد می‌گیرند.

نجیمی خاطرنشان کرد: خلوص نیت و صادق‌الوعده بودن شهدای خدمت و شهید جمهور، از مکتب شهید سلیمانی برخواسته است.

وی گفت: اکنون که در فراق رئیس جمهور و یارانش در کنار یکدیگر جمع شده تا در سوگ این عزیزان عزاداری کنیم؛ به معنای این نیست که، ناامید هستیم، چرا که این انقلاب در طول چند دهه عمر خود مصائب و مشکلات زیادی را بر خود دیده است اما در همه آنها با سربلندی بیرون امده است.

وی تأکید کرد: این کشور علیرغم تمام مشکلات و حوادث ناگواری که بر خود دیده است، هیچگاه دچار اختلال نشده و از مسیر انقلاب نیزخارج نشده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: قطار انقلاب به سرعت در حال پیشرفت و حرکت است، همه دشمنان بدانند که هیچ خللی در اهداف و مسیر حرکت انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد شد و قلب مردم ایران هر چند از این داغ و سوگ آزرده است اما اجازه نخواهند داد که انقلاب آسیبی ببیند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار