کد خبر: ۱۵۸۳۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ:

اندیشه‌های قرآنی و معارف دینی انسان را از پرتگاه‌های ظلالت و گمراهی نجات می‌دهد

حجت الاسلام رستمی با تاکید بر لزوم تدبر و تأمل در مداحی بیان کرد: تأمل در اندیشه‌های قرآنی و معارف دینی انسان را از پرتگاه‌های ظلالت و گمراهی نجات می‌دهد.
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

اندیشه‌های قرآنی و معارف دینی انسان را از پرتگاه‌های ظلالت و گمراهی نجات می‌دهدبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رستمی رئیس اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت: اهمیت مداحی و مرثیه سرایی  در جامعه اسلامی امری انکار ناپذیر و فراموش نشدنی است.

همچنین وی در مقدمه جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محترم و سایر شهدای خدمت  بیان کردند: شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با نیتی خالصانه و صادقانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای محکم، همواره برای حل مشکلات مردم، شبانه‌روزی تلاش نموده و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌‏کردند.

سوابق درخشان ایشان در مسئولیت‌های مختلف، بویژه تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضائیه و در نهایت ریاست قوه مجریه و تحول ایجاد شده در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، نشان از شوق خدمتگزاری به مردم در تمام این ادوار بوده و ارتقای مسئولیت‌های رسمی، با صفای باطن و تواضع ایشان همراه شده است. همچنین لازم است از امام جمعه محبوب و مردمی تبریز، آیت الله آل هاشم و وزیر نجیب و محترم امور خارجه جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان و خدمات آنان در این سال‌ها یاد کنیم.

وی تصریح کرد: کانون مداحان کشور به نیابت از ستایشگران اهل بیت علیهما السلام، این مصیبت عظمی را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای تبریک و تسلیت عرض می‌نماید و با این شهید عزیز پیمان می‌بندیم تا در راه دفاع از ولایت و تبیین راه نورانی او و امامین شریفین؛ مجاهدانه بر سر منابر مقدس آل الله، نفس خود را تا پایان عمر، خرج نظام مقدس جمهوری اسلامی نمائیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ بیان کرد:یکی از ثمرات این اقدامات، وسیع‌تر و گسترده‌تر شدن دایره مداحانی است که توفیق دارند در محضر رهبر انقلاب مداحی کنند. این اقدامات موجب شناسایی چهره‌های جدید شده است که شاهدیم در محضر رهبر انقلاب مداحان از شهر‌های مختلف مداحی می‌کنند.

وی افزود: یکی از ثمرات فعال شدن کانون مداحان ارتباط بیشتر این مجموعه با بزرگان عرصه ستایشگری است که در قالب شورای عالی ستایشگری دور هم جمع می‌شود که نظیر این شورا باید در استان‌ها با حضور مداحان شاخص تشکیل شود و کانون مداحان هر استان به آن‌ها گزارش دهد و از حمایت و پشتیبانی آنان بهره ببرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار