کد خبر: ۱۵۸۶۱
رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه:

شهید رئیسی تعهد به آرمان های اصیل انقلاب را ترسیم نمود

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه گفت: شهید رییسی تابلویی از خدمت‌رسانی، عشق به مردم و در عین حال ولایت پذیری و تعهد به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را ترسیم کرد.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات شهرستان گفت: اگرچه فاجعه دردناک سقوط بالگرد برای همه ما بسیار سخت، جانسوز و تالم‌ برانگیز است؛ اما این اتفاق و آنچه که برای ما رقم خورد، تجلی جمع میان دین و سیاست بود که می توان میان دین و سیاست جمع بست، حجت الاسلام رئیسی ثابت کرد می شود یک دیندار متعهد و یک سیاست مدار مخلص بود.

وی ادامه داد: شهید رئیسی یک الگوی مدیریتی شکل داد که در دنیا نمونه ندارد، پاک‌دستی، صداقت، خویشتن‌ داری، سعه‌صدر از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور است که باید این الگوی بی‌نظیری و ارزشمند قدر دانسته شود.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه با تاکید بر اینکه این الگوی مدیریتی ناب باید تبیین و مسیر ارزشمند باید امتداد پیدا کند، افزود: مردم باید بدانند دینداری و مردم سالاری دینی می تواند یک الگوی موفق برای حاکمیت باشد.

حجت الاسلام خلیفاوی در پایان بیان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم سالاری دینی بود که این الگو نشان داد مردم به کمتر از آن رضایت نخواهند داد و تشییع باشکوه و بدرقه بی‌نظیر دلالت بر موفقیت این الگو دارد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار