کد خبر: ۱۵۸۷۰
به همت اداره تبلیغات اسلامی رامشیر؛

همایش تقدیر از فعالان قرآنی در رامشیر برگزار شد

به همت اداره تبلیغات اسلامی رامشیر همایش تقدیر از فعالان و گروه‌های مختلف قرآنی در شهرستان رامشیر برگزار شد.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمود حمیداوی، مدیر مؤسسه قرآنی اهل البیت (ع) رامشیر با اشاره به برگزار شدن آیین تقدیر از فعالان قرآنی در شهرستان رامشیر گفت: در این همایش که اواخر هفته گذشته برگزار شد، از فعالان قرآنی در قالب چند گروه تقدیر شد؛ یک گروه برگزیدگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» بودند. از این افراد، طی مراسمی به صورت کشوری به قید قرعه تقدیر می‌شود، با وجود این در شهرستان هم از ۹۰ برگزیده این برنامه تجلیل کردیم.

وی افزود: گروه دیگر، قشر بازاریان و کسبه بودند که در طول یک سال گذشته در زمینه‌های مختلف، در امر تدارکات برنامه‌های قرآنی ما را پشتیبانی و همراهی کردند. در این بخش از  ۱۳ نفر از مغازه داران شهرستان قدردانی شد. این مغازه‌داران از اصناف مختلف میوه‌فروش، گل‌سرا، سوپر مارکت، سیستم صوتی ... بودند که همیشه به قرآن خدمت کردند. این‌ها به هزینه‌ها و کار‌ها کمک می‌کنند.

حمیداوی ادامه داد: قشر دیگر، مدیران جلسات قرآن کریم ماه مبارک رمضان هستند. ما این جلسات قرآنی را شناسایی کردیم. ۱۸ جلسه خانم‌ها و ۲۸ جلسه ویژه آقایان بود که در این همایش از مدیران این جلسات آن‌ها تقدیر کردیم. قشر دیگر، مربیان پرورشی که همیشه و در طول سال با برنامه‌های قرآنی همراهی کردند.

وی افزود: قشر دیگر خیرین قرآن هستند که حامی ما بودند و در موارد نیاز از آن‌ها در خواست کمک می‌کردیم. گروه دیگر، پشتیبانان برنامه‌های قرآنی هستند؛ افرادی که در امر خدمات و تدارکات برنامه‌های قرآنی به ما کمک کردند.

مدیر مؤسسه قرآنی اهل البیت (ع) رامشیر خاطرنشان کرد: ما طی شش ماه تمرکز کردیم و افراد حامی فعالیت‌های قرآنی از هر قشری که قدمی برای قرآن برداشته، شناسایی و از آن‌ها تقدیر کردیم. همایش فعالان قرآنی رامشیر بدون سخنرانی و سرود برگزار شد، و تمام جلسه به تقدیر و قدردانی گذشت. در این همایش از ۲۵۰ نفر تقدیر شد.

حمیداوی گفت: در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) هم هیئات مذهبی دخترانه در رامشیر قدردانی کردیم. تمام تلاش ما این است که دقت کنیم اقشار دیده‌نشده که در مسیر قرآن و عترت زحمت می‌کشند، ببینیم و از آن‌ها در حد توان قدردانی کنیم. این‌ها دل‌هایی است که می‌توانیم به قرآن نزدیک کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار