کد خبر: ۱۶۱۰۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان انکارناپذیر است

حجت الاسلام علی رحیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در آئین افتتاحیه طرح آرمان از ضرورت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان سخن گفت.
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲

اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان انکارناپذیر استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، در سخنرانی افتتاحیه طرح تابستانی آرمان بر اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: باتوجه به زیست بوم استان و شرایطی که پس از همه گیری بیماری کرونا برای جوانان و نوجوانان بوجود آمده است، خارج شدن نوگلان و آینده سازان این مرز و بوم از تار و پود فضای مجازی و گوشی‌های هوشمند ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: همانطور که امام خمینی (ره) در مورد نقش تربیت درست در تعیین سرنوشت ملت ایران توسط آینده سازان این مرز و بوم بیاناتی داشتند، امروز به این سخن امام خمینی (ره) رسیده ایم.

وی در ادامه گفت: تعیین سرنوشت کشورمان از زمان کودکانِ دیروز بسمت مسئولین امروز در حال دگرگونی است و نقش تربیت صحیح قطعا در آینده این ملت دخیل و سرنوشت‌ساز است.

حجت‌الاسلام رحیمی در مورد مشکلات تربیتی امروز جامعه گفت: متاسفانه اکثر خانواده‌ها دیگر بدنبال ایجاد فضای تربیتی مناسب برای فرزندان خود نیستند و خودِ والدین فرزندان خود را بسوی ناکجا آباد فضای مجازی و استفاده تبلیغاتی از فرزندان در شبکه‌های اجتماعی می‌برند و این مواردی است که همه ما می‌توانیم از فضای مجازی استنباط کنیم واین وظیفه ما مبلغین را سنگین‌تر از گذشته می‌کند و امروزِ روز جبهه جدیدی علیه دین ما گشوده شده است و آن هم فضای مجازی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از ایجاد ۵۰ نقطه در استان ایلام جهت برگزاری طرح آرمان خبر داد و افزود: این طرح توسط مبلغین و مبلغات در مساجد، حسینیه‌ها و اماکنی که از قبل پیش بینی می‌شود برگزار خواهد شد و ان شاء الله اوقات فراغت خوبی برای جوانان و نوجوانان ترسیم خواهد شد.

وی در مورد شیوه ثبت نام علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های تابستانی گفت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح آرمان به ادارات تبلیغات اسلامی در مرکز استان و شهرستان‌ها  مراجعه بفرمایند.

ارسال نظر