کد خبر: ۱۶۱۱۳
با حضور حجت الاسلام رحیمی برگزار شد؛

نشست شورای ستایشگری، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان ایلام

نشست شورای ستایشگری، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان ایلام با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۴

برگزاری نشست شورای ستایشگری ، هیئات مذهبی و روضه های خانگی بانوان ایلامبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست شورای ستایشگری، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان استان ایلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی، مسئولین ستادی اداره کل تبلیغات اسلامی، ومسئولین هیئات مذهبی بانوان استان در محل سالن جلسات غدیربرگزار شد.  
در این نشست مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بسیار بالای بانوان گفت: در هر مقطع که بانوان  وارد عرصه می‌شوند خوش می‌درخشند.

وی افزود: شورای هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان، مردم و هیئت‌های مذهبی بازوان توانمند سازمان تبلیغات اسلامی هستند.
حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد برگزاری بهترین مراسمات مذهبی از سوی بانوان هستیم و این ظرفیتی که بانوان فعال در این حوزه دارند بر کسی پوشیده نیست و از این جهت نگاه و تعامل ما به بانوان باید نسبت به قبل بیشتر باشد.  
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه تمام دغدغه دشمن این است که بانوان ایران اسلامی را نسبت به مسائل دینی بی اهمیت کند اظهار داشت: دشمن آگاه است و می‌داند زن و مادر تاثیر گذاری زیادی در جامعه دارد و دقیقا دست روی این نقطه گذاشته است و  تفکر عدم فرزند آوری را در جامعه امروز ما ترویج می‌دهد.  

وی ادامه داد: وظیفه و مسئولیت مهم زن تربیت فرزند و آمادگی خانواده برای حضور در اجتماع است و اگر از این مسئولیت کوتاهی کند دشمن پیروز می‌شود و باید در مقابل، جمهوری اسلامی تمام این هجمه‌های دشمن را خنثی کند.  
حجت الاسلام رحیمی خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: هر کدام از شما بانوان که منتخب شهرستان خود شده اید  حتما متمایز بوده اید و در آینده به کمک شما کار‌های بزرگی صورت خواهد گرفت.  
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به اهمیت انتخابات پیش رو و مشارکت حداکثری اشاره کرد و بیان داشت: با حضور حداکثری در انتخابات وزنه کشور و قدرت چانه زنی ایران اسلامی ما در جهان بالا می‌رود و به همین منظور ما مبلغین را آماده کرده ایم و در سطح تمام استان و کلیه شهرستان‌ها حضور پیدا خواهند کرد و در بحث جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کار ما خواهند بود.  
وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن عید غدیر خم و اهمیت این عید بزرگ افزود: با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب برای جشن عید غدیر، برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است و  از کلیه بانوان مسئول هیئت‌های مذهبی در خواست داریم در بحث اطعام عید غدیر ورود پیدا کنند، چون اطعام غدیر یکی از مسائل مهم و دارای فضیلت بسیار می‌باشد و پویش اطعام روز غدیر را در سر فصل برنامه‌های خود قرار دهند.

ارسال نظر