کد خبر: ۱۶۱۴۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بدره خبر داد:

برگزاری جشن مهمونی غدیر در بدره

حجت الاسلام سلطانعلی ناظری از برگزاری جشن مهمونی غدیر در بدره خبر داد و گفت: این مراسم با برپایی مواکب، اجرای برنامه‌های متنوع و… برگزار خواهد شد.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴

برگزاری جشن مهمونی غدیر در بدرهبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سلطانعلی ناظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره، از برگزاری جشن بزرگ مردمی عید غدیر در شهر دارالمومنین بدره برای دومین سال پیاپی خبر داد و گفت: این مراسم با برپایی مواکب و اجرای برنامه‌های متنوع و جنگ شادی و نورافشانی و… برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم و رضایت رهبر معظم انقلاب از جشن‌های کیلومتری، بنا داریم امسال هم این جشن با شکوه تر از سال گذشته را با مشارکت مردم و با هدف اجتماع قلوب در شهر دارالمومنین بدره برپا کنیم.

وی بیان کرد: از همه اقشار مردم و گروه‌ها و تشکل‌ها و اصناف دعوت می‌کنیم با برپایی غرفه‌های پذیرایی و خدماتی به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این جشن کمک نمایند.

دبیر برگزاری جشن‌های دهه امامت و ولایت شهرستان بدره افزود: اطلاع رسانی های مردمی برای حضور و مشارکت در جشن های خیابانی و یک کیلومتری و سایر برنامه های دهه امامت و ولایت،از طریق کانال نهضت تبلیغات اسلامی بدره و سایر کانال های خبری شهرستان در بستر فضای مجازی به اطلاع مردم خواهد رسید.

حجت السلام ناظری در پایان به سنت حسنه اطعام غدیر و اجرای مراسمات مختلف جشن در طول دهه ولایت در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان با مشارکت هیئات مذهبی، مساجد و با محوریت مردم انجام خواهد شد اشاره کرد و همه مردم را به پیوستن به این پویش دعوت کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار