کد خبر: ۱۶۲۵۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودان:

سازمان تبلیغات اسلامی سرمایه‌ای مهم در راستای حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین است

رئیس تبلیغات اسلامی رودان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی که امروز که در مسیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی و پیشرفت فرهنگ دینی در جامعه گام های موثری برداشته‌ است، سرمایه‌ای مهم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی به شمار می‌رود.
۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین میثم سالاری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به آیه ” الذین یبلغون رسالات الله ویخشونه و لایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیبا ” گفت: کسانی که رسالت‌های الهی را ابلاغ می‌کنند و از او می‌ترسند و از هیچ کس جز خدا، ترسی ندارند.
 
وی در ادامه افزود: از سوی دیگر دنیای امروز دنیایی است که با انواع و اقسام روش‌های تبلیغی بنجل‌ترین کالا‌ها و بی ارزش‌ترین فرهنگ‌ها و بی منطق‌ترین اعتقادات را به خورد جوانان می‌دهند، در این حال جوامع انسانی تشنه حقیقت بوده و منتظر معرفی اسلام ناب بر گرفته از معارف قرآنی و اهل بیت است. به همین دلایل بود که در چنین روزی در سال ۱۳۶۰  سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودان ادامه داد: تاسیس و شکل دهی نهادهای انقلابی یکی از اقدامات ارزشمند در ابتدای انقلاب اسلامی بود که امام خمینی (ره) اهتمام ویژه ای بر آن داشتند و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تبلیغ و عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی (ص) بود.
 
حجت الاسلام سالاری همچنین گفت: سازمان تبلیغات اسلامی که امروز که در مسیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی و پیشرفت فرهنگ دینی در جامعه گام های موثری برداشته‌ است، سرمایه‌ای مهم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی به شمار می‌رود .
 
وی افزود: تبلیغات، به معنای مجموعه اعمال گفتاری، نوشتاری، رفتاری و تصویری است که به منظور نفوذ و تاثیر گذاری در شخصیت، افکار، عقاید و احساسات مخاطبان سازماندهی می‌شود و برای جهت بخشیدن به آنان در راستای هدف و مقصدی مشخص، هویت پیدا می‌کند. تبلیغات در بینش و فرهنگ اسلامی از جایگاه رفیع و ویژه‌ای برخوردار است.
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار