کد خبر: ۱۶۲۸۸
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی یزد؛

پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان مهریز توسط طلاب و روحانیون شهرستان مهریز

نشست طلاب و روحانیون شهرستان مهریز با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان و مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز برگزار شد.
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، نشست مشترک طلاب و روحانیون شهرستان مهریز با احمدآخوندی فرماندار شهرستان مهریز با محوریت انتخابات پیش‌رو، انجام فعالیت‌های فرهنگی، پیگیری مشکلات مردم در محلات برگزار شد و فرماندار محترم حول این بخش‌ها که توسط روحانیون مطرح شد قول پیگیری دادند.
 
در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین زارع، مدیر شهرستان مهریز نیز با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم به نقش بارز روحانیون و طلاب در افزایش مشارکت مردم شهرستان اشاره کرد.
 
 
وی با اشاره به اینکه ۶۸ روحانی در ۴ امام محله در شهرستان مهریز حضور دارند گفت: در حال حاضر ۲۰ نماز جماعت صبح در شهرستان داریم و اگر کسی بخواد در اطراف خانه‌اش محل برپایی نماز جماعت است.
 
مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز به توجه بیشتر روحانیون و طلاب در حوزه جهاد تبیین تاکید کرد و از ارسال پکیچ‌های سخنرانی با رویکرد تبیین مبانی گوناگون خبر داد.

این نشست با حضور امام جمعه محترم بهادران، سرپرست فرمانداری، معاون امنیتی اجتماعی و سیاسی فرماندار و تعدادی از طلاب و روحانیون شهرستان مهریز در سالن شهدای طلبه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز برگزار گردید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار