کد خبر: ۱۶۴۳۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس:

مشارکت خوب مردم و انتخاب فرد اصلح به حل مشکلات معیشتی کمک می‌کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مشارکت و حضور مردم و انتخاب فرد مناسب و کاردان جهت سکانداری قوه مجریه به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم می‌انجامد و دشمنان را ناامید می‌کند.
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

مشارکت خوب مردم و انتخاب فرد اصلح به حل مشکلات معیشتی کمک می‌کند

به گزارش روابط عمومی  سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه دومین گردهمایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان فارس که به مناسبت دهه آخر ذیحجه و روز مباهله اهل بیت (ع) و روز تکریم خانواده با حضور مسئولین انجمن‌های اسلامی ادارات، بانک‌ها و کارخانجات استان فارس در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد با بیان فراز‌هایی از خطبه غدیر به نقش مهم امامت و ولایت در جامعه بعد از پیامبر (ص) اشاره نمود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد روز غدیر فقط انتخاب امیرالمومنین امام علی (ع) نبود بلکه انتخاب سایر معصومین (ع) از جانب خداوند نیز بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری انتخابات دور دوم در ۱۵ تیرماه اشاره کرد و اعضای انجمن‌های اسلامی را به فعالیت مضاعف و مؤثرتر در خصوص افزایش مشارکت مردم در این مرحله در بین کارگران و کارمندان فراخواند.

قانع در پایان تاکید کرد مشارکت و حضور مردم و انتخاب فرد مناسب و کاردان جهت سکانداری قوه مجریه به حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم می‌انجامد و دشمنان این مرزوبوم را مأیوس خواهد نمود.

در ادامه این نشست مهمان ویژه این برنامه محمدحسن استرحام نیز پیرامون شخصیت والای انسان و نقش مردم در جامعه نکاتی را بیان نمود و در خصوص نحوه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح مطالبی را عنوان کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار