در چهارمحال و بختیاری؛

برگزیدگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» به مشهد مقدس اعزام شدند

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری آیین افتتاحیه دوره زیارتی، آموزشی مشهد مقدس ویژه برگزیدگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» امروز ۲۹ تیرماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار و برگزیدگان این مسابقه به مشهد مقدس اعزام شدند.
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری آیین افتتاحیه دوره زیارتی، آموزشی مشهد مقدس ویژه برگزیدگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» امروز ۲۹ تیرماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار و برگزیدگان این مسابقه به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری در این آیین با اشاره به اینکه مسابقه «زندگی با آیه‌ها» با محوریت ۳۰ آیه منتخب ویژه ماه مبارک رمضان در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار کرد: مرحله استانی این مسابقه قرآنی در روز سوم خردادماه سال جاری با حضور برگزیدگان این مسابقه در شهرکرد و مراکز شهرستان‌ها برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲ هزار و ۵۷۰ نفر در سراسر چهارمحال و بختیاری در مسابقه زندگی با آیه‌ها حضور داشتند، افزود: مرحله شهرستانی به‌ صورت آزمون کتبی در شهر‌های منتخب سراسر استان برگزار شد که پس از تصحیح اوراق و مشخص‌ شدن نمرات، ۷۰۰ نفر حائز حدنصاب لازم بودند و به مرحله استانی در شهرکرد و مراکز شهرستان‌ها معرفی شدند. 

کارگر با تصریح اینکه امروز برگزیدگان مرحله استانی به سفر معنوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند، ادامه داد: مقرر بود این اردوی زیارتی زودتر برگزار شود اما بنا به دلایلی میسر نبود بنابراین در این برهه که امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان به پایان رسیده و این افراد فرصت بیشتری در اختیار دارند، این برنامه اجرایی شده است.

وی در پایان با قدردانی از مؤسسات و مراکز قرآنی سراسر چهارمحال و بختیاری که در ایام ماه مبارک رمضان و نیز برگزاری مسابقه زندگی با آیه‌ها تمام‌ قد پای کار بودند، خاظرنشان کرد: ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها نیز نهایت همکاری را در این امر داشتند و کار را با قوت راهبری کردند به همین جهت توانستیم آزمون‌های شهرستانی و استانی را در نهایت آرامش و نظم و در شأن جامعه قرآنی برگزار کنیم.

برگزیدگان مسابقه «زندگی با آیه‌ها» به مشهد مقدس اعزام شدند

ارسال نظر