کد خبر: ۱۶۷۲۰
با حضور مدیرکل تبلیغات استان گلستان؛

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس منصوب شد

طی مراسمی ضمن تشکر و تکریم از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین کریمی حجت الاسلام مهدی فاطمی منش به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس معارفه شد. این مراسم باحضور حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن با توطئه‌های مختلف، هجمه و تحریف به دنبال جایگزینی اسلام التقاطی به جای اسلام ناب محمدی (ص) است، اظهار کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا با سنگ‌اندازی مسیر عزت و کرامت انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کند.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی منش رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس منصوب شد

در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هم با اشاره به تحقق وعده‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص ناکامی دشمنان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، فرار شاه ملعون، پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه و اخراج رژیم غاصب صهیونیستی از جنوب لبنان، شکست نقشه آمریکا در حمله به ایران بعد از حمله به عراق و افغانستان و اخراج این کشور از منطقه و پیروزی نیرو‌های مقاومت بر داعش از مهمترین وعده‌های محقق شده این بزرگواران است.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین بیان کرد: سال گذشته رهبر معظم انقلاب بشارت دادند به قله نزدیک هستیم و طبق تجربه ۶۰ سال گذشته بدون تردید این بشارت به زودی محقق می‌شود و ملت ایران در میان ناباوری دشمنان بیرونی کار را تمام خواهد کرد.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی منش رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس منصوب شد

در این مراسم آخوند کمال غراوی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری  دراین مراسم، سازمان تبلیغات اسلامی را یک نهاد مقدس در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این سازمان مسوولیت خود در سال‌های پس از پیروزی انقلاب را به بهترین نحو اجرا کرده است.

ارسال نظر