کد خبر: ۱۶۸۰۲
روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس خبر داد:

آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن در فارس برگزار شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس، از برگزاری آزمون مرحله دوم طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در استان فارس خبر داد.
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵

آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن در فارس برگزارشد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بیان کرد: این آزمون ازروز یکشنبه ۳۱ تیرماه شروع شده است و تا فردا ده مرداد ادامه خواهد داشت. وی اظهار داشت: امسال در استان فارس میزبان ۴۰۶ نفر حافظ قرآن (خواهر و برادر) در سه رشته ۱۰ جزء  و ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم هستیم که در آزمون کتبی مرحله اول نمره حد نصاب کسب کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: آزمون خواهران در شهرستان‌های استهبان، فسا و جهرم برگزارشده است و همچنین آزمون‌های ۱۰ جزء و ۲۰ جزء خواهران حوزه شیراز و آزمون‌های برادران کل استان در هر ۳ رشته انجام شده است. آزمون‌های حوزه‌های شهرستان‌های خفر، گراش  و لامرد و  نیز خواهران حفظ  کل حوزه شیراز از دوشنبه ۸ مرداد شروع وتا فردا چهارشنبه ۱۰ مرداد انجام می‌شود که نتایج آزمون از طریق ارسالل پیامک به حافظان اطلاع رسانی خواهد شد.

حسن قانع افزود:حافظانی که در این مرحله آزمون غائب بوده اند و یا نمره قبولی کسب نکرده باشند می‌توانند آبان ماه امسال مجددا آزمون دهند.

وی تاکید کرد: همچنین حافظانی که در مراحل مختلف این آزمون نمرات قبولی کسب کنند از مدارک درجه ۱ تا ۵ معادل دیپلم تا دکترا و نیز برخی مزایای مربوط به طرح بهرمند خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار