کد خبر: ۱۶۸۱۶
روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان خبر داد:

دومین رویداد مجازی «آرمان ما» تمدید شد

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ثبت‌نام دومین رویداد ملی مجازی «آرمان ما» تا ۱۰ مردادماه تمدید شد.
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، رضا ویسی مدیر مرکز رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان اظهار کرد: ثبت‌نام دومین رویداد ملی مجازی «آرمان ما» تا ۱۰ مردادماه تمدید شد.

وی افزود: این دوره در مورد فضای مجازی و افق‌های پیش روی انقلاب اسلامی به صورت ملی، در فضای مجازی و با حضور اساتید کشوری برگزار می‌شود، با موضوع عزت، قدرت و حکمت انقلاب اسلامی در افق تمدن سازی است.

ویسی با اشاره به اینکه این دوره به صورت رایگان برگزار می‌شود، بیان کرد: در پایان به افراد شرکت کننده در دوره گواهینامه معتبر ارائه می‌شود، علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند از طریق لینک  www.jaryan.app اقدام کنند، در صورت بروز مشکل و یا سوال می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۸۱۳۰۰۸۳ تماس بگیرند. شروع کلاس‌های دوره از ۱۱ مردادماه است. افراد لازم است دو درس را به صورت اجباری انتخاب کنند و سایر دروس به صورت اختیاری است.

مدیر روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به پنل‌های تخصصی این دوره گفت: هوش مصنوعی، سواد فضای مجازی، بازی سازی، خبر و خبرنگاری، دین و رسانه، بانوان و فضای مجازی، جریان مقاومت، خبر جعلی، شبکه سازی رسانه‌ای جوانان، اوسینت (هوشمندسازی منابع اطلاعاتی آزاد) از جمله سرفصل‌های ارائه شده در دوره است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار