کد خبر: ۱۶۸۱۹
رئیس کانون مداحان استان خوزستان خبر داد:

بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی برگزار خواهد شد

رئیس کانون مداحان استان خوزستان از برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با حضور پر رنگ کانون مداحان خوزستان در کرمان خبر داد.
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حاج محمدرضا روغنی زاده نائب رئیس کانون مداحان کشور و رئیس کانون مداحان خوزستان در گفت و گویی رسانه ای گقت:طبق برنامه ریزی ستاد برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی از ۹ تا ۱۱ مرداد ماه با شعار کرمان حسین آباد ایران برگزار خواهد شد ، قرار بود این اجلاسیه تیر ماه در کرمان برگزار شود که به دلیل دو مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری، زمان برگزاری آن به مرداد ماه موکول شد.

رئیس کانون مداحان استان خوزستان گفت:حضور مداحان خوزستانی ذر بیست و یکمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی بسیار چشمگیرخواهد بود و در کل همیشه جامعه مادحین خوزستانی اهل بیت(ع) در تمام عرصه حضور پر رنگی دارند.

وی افزود: برنامه محوری افتتاحیه، شاعران حسینی، سر زدن به روضه‌های خانگی و اختتامیه از جمله برنامه‌های این آئین اعلام شده و تجلیل از پیرغلامان و هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه است.میهمانانی از کشورهای کلمبیا، عراق، یمن، لبنان، آلمان و کشورهای اروپایی از جمله میهمان این اجلاسیه خواهند بود.

نائب رئیس کانون مداحان کشور :رونمایی از نشان اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمان انجام و دبیرخانه اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در آستانه برگزاری بیست و یکمین دوره این رویداد، از نشان رسمی آن رونمایی کرد.

روغنی زاده افزود:بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به همت بسیج سازمان صداوسیما و با مشارکت استانداری کرمان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار