کد خبر: ۱۶۸۲۱
رئیس اداره تبلیغات بندرلنگه مطرح کرد:

اجرای طرح زندگی با آیه‌ها در مساجد و حسینیه‌های بندرلنگه

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه گفت: طرح زندگی با آیه‌ها با محوریت ۱۰ آیه از قرآن کریم با موضوع مقاومت در دو ماه محرم و صفر اجرا خواهد شد.
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

اجرای طرح زندگی با آیه ها در مساجد و حسینیه های بندرلنگه

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: طرح زندگی با آیه‌ها با محوریت ۱۰ آیه از قرآن کریم با موضوع مقاومت در دو ماه محرم و صفر درحال اجرا است.

حجت الاسلام والمسلمین خلیفاوی با اشاره به اینکه در ایام محرم برگزاری جلسات در هیأت‌ها محور قرار می‌گیرد، اضافه کرد: این ظرفیت در ماه مبارک رمضان در جلسات جز خوانی قرآن کریم فراهم بود و نکته مهم این است که اتفاقاتی مانند جلسات جزء خوانی و هیأت‌ها که در فضای اجتماعی رخ می‌دهند و متناسب با برنامه‌های فرهنگی هستند بستر‌های آماده‌ای به شمار می‌آیند که باید از آن‌ها نهایت استفاده بشود.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: متناسب با برنامه مبلغان در جلسات هیأت‌های فرهنگی و مذهبی که در ایام محرم برگزار خواهند شد کتابی با محوریت ۱۰ آیه ذکر شده آماده شده و مبلغان می‌توانند از این کتاب در منبر‌ها و جلسات خود در ایام محرم و صفر استفاده کنند.

حجت الاسلام خلیفاوی با بیان اینکه طرح زندگی با آیه‌ها ویژه محرم، تنها به دهه اول ماه محرم محدود نمی‌شود بلکه ویژه دو ماه محرم و صفر است، همچنین خاطرنشان کرد: مجموعه‌های قرآنی باید در این ایام دارای برنامه اعم از محفل قرآنی، کارگاه‌های سبک زندگی متناسب با آیات، جلسات تدبری و… باشند همچنین خط سوگواره زندگی با آیه‌ها را دنبال کنند.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار