کد خبر: ۱۹۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

وحدت؛ مهمترین عامل خنثی‌سازی توطئه دشمنان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: شناسايي دشمن مشترک یعنی وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مسلمانان ضروریست و وحدت امت؛ مهمترین عامل خنثی‌سازی توطئه دشمنان است.
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

اهل‌تشیع و اهل‌سنت در برابر دشمن مشترک باید وحدت داشته باشند

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مديركل تبليغات اسلامي گيلان شامگاه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱  در مراسم بزرگداشت شهدای حرم رضوی «حجت‌الاسلام اصلانی» و «حجت‌الاسلام دارایی» و اعلام  انزجار از‌ وهابیون و گروه‌های تکفیری كه با حضورعلمای شیعه و و اهل تسنن  درمسجد «بلال حبشی لمر اسالم شهرستان تالش» برگزارشد با اشاره به حادثه کوردلانه حرم مطهر امام رضا (ع)، اظهار کرد: حادثه ددمنشانه و هتک حرمت در حرمی انجام شد که تمام برادران مسلمان شيعه و اهل‌سنت ارادت ویژه‌ای به آن دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن قصد داشت به واسطه دستگاه رسانه‌ای خود برای  ايجاد اختلاف بین دو کشور ایران و افغانستان و مذاهب شیعه و سنی بهره ببرد، تصریح کرد: رسانه‌هاي معاند بعد از حادثه شهادت اين دو مبلغ، می‌خواستند اين باور را به جامعه القاء كنند كه ملت ازجامعه روحانیت فاصله گرفته‌اند که اين نقشه نيز بي‌اثر شد.

حجت‌الاسلام مهدوي با تأکید براینکه به برکت قطرات خون شهداي شيعه و اهل تسنن در انقلاب اسلامی، سطح بصیرت امت اسلامی بالا رفته است، افزود: ارتقاء بصيرت امت، ثمره شهادت است و دشمنان نمی‌دانند، شهادت عامل تعالي و عزت  مسلمانان است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اذعان داشت: عزت اسلام روزافزون است و اين وحدت امت اسلام است كه خط مقدم و دژي مستحكم در برابراستکبار جهانی و صهیونیسم تشکیل داده است همچنين حماسه آفرینی‌های شيعيان و اهل تسنن در كشورهاي اسلامي همواره توطئه نظام سلطه را خنثی ساخته است.

وی درپايان سخنان خود يادآورشد: برادري  و وحدت امت اسلام؛ توطئه دشمنان در جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و... را علیه انقلاب اسلامی بی‌اثر كرد اين درحالي است كه یکی از امور اجتماعی که باید به آن توجه شود شناسایی دشمن مشترک اسلام یعنی وهابیت، آمریکا و رژیم صهیونیستی است که بصيرت و هوشياري رمز پيروزي در اين جبهه است.

پایان پیام/

ارسال نظر