کد خبر: ۲۰۸۷
در دومین شب تقدیر از چهره‌های برگزیده هنر انقلاب:

چهره های سال هنر انقلاب در بخش پژوهش و نویسندگی معرفی شدند

دومین شب تقدیر از چهره‌های برگزیده هنر انقلاب با تقدیر از پژوهشگران و نویسندگان شامگاه دوشنبه ۲۲ فروردین در حوزه هنری برگزار شد.
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم«محمدعلی رجبی دوانی»  به دلیل انتشار کتاب‌های« تجسم حماسه» و« مشق خوبان » و نیز پیشبرد کلان پروژه پژوهشی«هنر فطری» به عنوان چهره سال هنر انقلاب در حوزه پژوهش شناخته شد. 

 «محمدرضا آریافر» به خاطر خلق رمان سه‌گانه نوجوان دفاع مقدس و کسب عنوان‌های متعدد از جشنواره‌های معتبر ادبی از جمله کسب جایزه ادبی شهید« حبیب غنی‌پور» برای رمان «طوقی» و نامزد شدن دو کتاب «طوقی» و« زاغی» در نوزدهمین دوره انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ این جایزه را دریافت کرد. 

همچنین« عبدالرحمن اونق» به خاطر دریافت کسب مقام برگزیده دومین جشنواره شهید« اندرزگو» برای رمان «ماتی خان» نیز به عنوان چهره سال هنر انقلاب در میان نویسندگان شناخته و معرفی شد. 

در ادامه «حسین قربانزاده» به دلیل کسب جوایز متعددی که بابت رمان نوجوان متعهد و انقلابی، «رد انگشت‌های اصلی» کسب کرد از جمله داستان انقلاب و شهید اندرزگو مورد تقدیر قرار گرفت و دیگر چهره سال هنر انقلاب در بخش نویسندگی شد. 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار