کد خبر: ۲۰۸۹

روحانیون خط مقدم جهاد تبیین هستند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: روحانیون خط مقدم جهاد تبیین هستند و رسالت مهمی بر دوش دارند.
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام امیر طاهری صبح امروز در نشست با مبلغان و روحانیون شهرستان کمیجان که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: روحانیون باید در فضای جهاد تبیین ورود کنند و جلوی نفوذ اصلی دشمن را در افکار عمومی بگیرند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در عرصه جهاد تبیین هر یک از ما وظایفی را بر عهده داریم، افزود: اجرای بهینه و منحصر به فرد این وظایف می‌تواند زمینه‌ساز تحقق پیروزی روزافزون در عرصه جهاد تبیین برای ایران اسلامی باشد.

طاهری تصریح کرد: رکن اصلی مسجد روحانی آن است و اداره کل تبلیغات اسلامی استان پشتیبان و حامی روحانیون عالم و خدمت‌گذار است، امام جماعت باید در مسجد محل مرجعیت داشته باشد و بتواند برای رفع مشکلات مردم و محله تلاش و اقدام موثر کند و مردم اولین مکان برای حل مشکلات محله خود را به مسجد و امام جماعت محل ارائه کنند.

وی با بیان اینکه امام جماعت دارای شبکه‌های گسترده‌ای در منطقه است و بانوان یکی از شبکه‌ها هستند، اظهار کرد: بانوان توانستند در این حوزه بسیار قوی وارد شده و رفع اختلافات خانوادگی را در دستور کار قرار دهندو ارتقای فرهنگ دینی در خانواده یکی از رسالت‌های بانوان است و آنان یکی از بازوان اصلی امام در محلات هستند.

روحانیون خط مقدم جهاد تبیین هستند

ارسال نظر