کد خبر: ۲۱۲۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

ساختن تمدن نوین اسلامی، وظیفه بزرگ شبکه تبلیغ است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: به برکت روحانیت در میدان و حضور مردم، در حال طی کردن چله دوم انقلاب اسلامی هستیم و برای ساختن تمدن نوین اسلامی، این شبکه تبلیغ برای خود یک وظیفه بزرگ باید ترسیم کند.
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به  گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» در سلسله نشست‌های وعاظ و مبلغین مجاهدان عرصه جهاد تبیین، اظهار کرد: به برکت روحانیت در میدان و حضور مردم، در حال طی کردن چله دوم انقلاب اسلامی هستیم و برای ساختن تمدن نوین اسلامی، این شبکه تبلیغ برای خود یک وظیفه بزرگ باید ترسیم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از وظایف شبکه تبلیغ جهاد تبیین است، تصریح کرد: در فصل جدید سازمان تبلیغات اسلامی، کارکردهای جدیدی پیش‌بینی کردیم که نهضت تبلیغ صرفا سامان دادن منبر و موعظه نباشد و با توجه به هجمه شدید دشمن باید امروز عملیاتی کار کنیم.

حجت‌الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه در گیلان همزمان با قم ، طلاب به در بحث تغسیل اموات به میدان آمدند که از افتخارات شبکه تبلیغ است، ابراز کرد: در نهضت تبلیغ در استان یکی از برون‌دادهای اصلی برگزاری جشنواره «حبیب» بوده است.

وی اذعان کرد: بسیاری از ذخایر انقلابی مانند میرزا کوچک‌خان جنگلی در گیلان داریم که در سطح ملی و بین‌المللی به طور مناسب معرفی نکرده‌ایم که بخشی از هویت ما است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: در نهضت تبلیغ باید شخصیت‌هایی نظیر آیت‌الله بحرالعلوم، آیت‌الله ضیابری، آیت‌الله بهجت فومنی و... به مردم بیشتر معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تعظیم شعائر باید تدین مردم گیلان نشان داده شود که در مناسبت‌های مذهبی مختلف این موضوع به صورت زنده از شبکه‌های ملی نمایش داده شد، افزود: گیلان یکی از استان‌های پیشتاز در بحث اطعام غدیر بود.

حجت‌الاسلام مهدوی تاکید کرد: یکی از بحث‌های اولویت‌دار تبلیغات اسلامی در سال‌های گذشته، توجه به بحث جمعیت و فرزندآوری در استان بوده است.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار