کد خبر: ۲۳۶۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

اولویت‌ مدیران هیئت‌های مذهبی اراك؛ برنامه‌ریزی برای حضور جوانان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گردهمایی مدیران هیئت‌های شهر اراک گفت: اولویت مدیران هیئت‌های مذهبی کادرسازی و برنامه‌ریزی برای حضور جوانان است.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

 

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، گردهمایی مدیران هیئت‌های شهر اراک به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک و شورای هیئت‌های مذهبی اراک عصر با حضور حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و امیر هادی فرماندار اراک در مسجد آخوند اين شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسی در این گردهمایی گفت: کادرسازی و برنامه ریزی برای حضور جوانان در مراسم مذهبی از اولویت‌های مهم مدیران هیئت‌ها است که باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی باید معرفت افزا بوده و مسئولان از همه ظرفیت‌های مادی، معنوی و مردمی برای رسیدن به هدف اصلی هیئت استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی در هیئت‌ها افزود: مسئولان هیئت‌ها باید اهل مشورت بوده و از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال کنند و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

فرماندار اراک نیز در این گردهمایی اذعان داشت: فرمانداری اراک با تمام توان از هیئت‌های شهر اراک در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کند تا مشکلی برای پیشبرد اهداف هیئت‌ها پیش نیاید.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار