کد خبر: ۲۴۲۰
 به همت حوزه هنری استان قم و مسجد مقدس جمکران

«شب شعر بانوان مهدوی» در قم برگزار شد 

همز مان با هزار و هفتادمین سالروز ساخت مسجد مقدس جمکران، در هفدهمین روز ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱، محفل شعر بانوان مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، هم‌زمان با هزارو هفتادمین سالروز ساخت مسجد مقدس جمکران، در هفدهمین روز ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱، محفل شعر بانوان مهدوی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به مناسبت ۱۰۷۰ امین سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران بر پا شد، علی مهدی «کارشناس مسجد مقدس جمکران» در سخنانی کوتاه به روایت ساخته شدن این مسجد به فرموده حضرت، ولی عصر (عج) اشاره نمود و به سابقه واقفانی که در این مدت به امر ساخت و ساز در مسجد مشغول بوده‌اند پرداخت.

در ادامه این محفل شعر که با اجرای «عاطفه جوشقانیان» - شاعر آئینی-  همراه بود، بانوان شاعر شهر قم و مهمانانی از دیگر شهر‌های کشور به قرائت آثار خود با موضوع مهدوی پرداختند.

اعظم سعادتمند، راضیه جبه‌داری، عاطفه خرمی، راضیه مظفری، سمیه خردمند، فاطمه سادات موسوی (از تهران)، محبوبه کاووسی (از مشهد)، زهرا علی‌پور (از مشهد) در این محفل سروده‌هایشان را برای حاضران ارائه کردند.

 همچنین در پایان این محفل، بانوان شاعر پای سفره افطار نشستند و مهمان حضرت، ولی عصر (عج) بودند. این محفل شعر به همت حوزه هنری استان قم و مسجد مقدس جمکران برگزار شد.




{$sepehr_album_۲۲۲}

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار