کد خبر: ۲۵۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

تشکل‌های دینی از پایه‌های مهم و محوری تمدن‌سازی اسلامی هستند

حجت‌الاسلام سعید مهدوی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی از پشتوانه‌های نظام محسوب می‌شوند و باید به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کنند، گفت: تشکل‌های دینی از پایه‌های مهم و محوری تمدن‌سازی اسلامی هستند.
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

به گزارش روابط‌ عمومی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی  مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در نشست مسئولان هیئات و تشکل‌های دینی با استاندار گیلان با اشاره به اینکه تشکل‌های دینی باید با مسئولان ارشد استانی ارتباط بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: طی دو سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا بارهای شاهد حضور هیئت‌های مذهبی برای کمک به بخش بهداشت و درمان بوده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه استفاده از نظرات هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی از سوی مسئولان اجرایی می‌تواند آثار مثبت و درخشانی به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: تشکل‌های دینی از پایه‌های مهم و محوری تمدن‌سازی اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما باید بتوانیم برای خدمت به نظام اسلامی تلاش کنیم، افزود: هیئت‌های مذهبی از پشتوانه‌های نظام محسوب می‌شوند و باید به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد: در تمدن نوین اسلامی افراد جامعه به مقام خلیفه الهی خود می‌توانند نائل شوند.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌های دینی با گفتمان‌سازی و انتقاد دلسوزانه برای اعتلای استان گیلان و کشور در راستای برطرف کردن موانع گام بر می‌‌دارند، اذعان کرد: در حال حاضر حدود ۹۰۰ تشکل دینی از استان گیلان در سامانه طوبی ثبت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار