کد خبر: ۲۵۵۰

مراسم افطاری وحدت و مقاومت در شهرستان تایباد برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از برگزاری مراسم افطاری وحدت و مقاومت در این شهرستان خبر داد.
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حضور معاون مدیرکل ادیان و مذاهب، مسئول فرق و ادیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، ائمه جمعه و علمای تشیع و تسنن و فعالان و نخبگان فرهنگی، اجتماعی،هنری و ورزشی شیعه و اهل سنت در فضایی صمیمی و همدلانه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد در این جلسه اظهار داشت: منطقه کرانه باختری رود اردن یکی از پایگاه های سنتی سازش با اشغالگران بود اما در همین منطقه جوانان آنها امروز به انتفاضه پیوستند.

وی گفت: امروز دل های جوانان فلسطین در کرانه باختری و غزه بهم پیوند خورده است، در خارج از فلسطین به طرفداران آزادی فلسطین و مخالفان اشغال قدس افزوده می‌شود.

حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور گفت: غاصبان قدس شریف هر روز به حرم شریف تجاوز می‌کنند، از طرفی ندای کمک از سمت مردم مظلوم فلسطین و از طرفی خیانت های برخی حکام عرب در مسئله عادی سازی روابط با اشغالگران را می بینیم.

وی ادامه داد: فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و در آستانه روز جهانی قدس هستیم، استکبارگران به همین دلیل به دنبال اختلاف و کینه بین مسلمانان هستند، نمونه کارهای آن را در کشور خودمان را شاهد هستیم.

امام جمعه موقت تایباد تاکید کرد: پس از موضوعات سنی و شیعه، امروز موضوع ایرانی و افغانستانی را بزرگ کردند و به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان با موضوعات نژادی هستند، اگر هوشیار نباشیم، این موضوع ضرر بزرگی‌ برای جهان اسلام است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار