کد خبر: ۲۸۶۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان؛

بندر آستارا موقعیت تبلیغ فرامرزی دارد

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه بندر آستارا موقعیت تبلیغ فرامرزی دارد، گفت: روحانیون شیعه و سنی در جهت تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی از این موقعیت استفاده کنند.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی  حجت الاسلام «سعید مهدوی» امروز (سه‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت) در آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: بستر مناسبی برای جهاد تبیین در آستارا وجود دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان وحدت شیعه و سنی در بندر آستارا را مثال زدنی دانست و افزود: از این ظرفیت باید بهترین بهره در راستای اشاعه اسلام ناب محمدی (ص) برده شود.
وی با بیان اینکه بندر آستارا موقعیت تبلیغ فرامرزی دارد، تصریح کرد: روحانیون شیعه و سنی در جهت تبلیغ و ترویج دین اسلام از این موقعیت استفاده کنند.
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی وظایف خطیر و سنگینی بر عهده داریم، گفت: به نحو احسن به وظایف محوله عمل کرده و با اشاعه اسلام ناب، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
وی به طرح جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: مسئولین و مردم در راستای اجرای این طرح همراه دولت باشند تا شاهد نتایج آن باشیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند در شرایط کنونی با بهره‌گیری از رسانه‌ها به کشور ما آسیب وارد کنند، تصریح کرد: روحانیون طرح اقتصادی دولت را برای مردم تبیین کنند.
وی با بیان اینکه برای حفظ استقلال جغرافیایی کشورمان هشت هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کردیم، گفت: باید به جایی از اقتدار اقتصادی برسیم که دشمنان نتوانند از نقطه ضعف اقتصادی علیه ما استفاده کنند و دولت سیزدهم نیز با اجرای این طرح به دنبال این امر است.
حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» نیز در این آیین با بیان اینکه آستارا از نعمت روحانیون تشیع و تسنن بهره‌مند است، افزود: با وحدت و همدلی که بین روحانیون شیعه و سنی در آستارا وجود دارد باید را راستای ترویج و اشاعه اسلام ناب محمدی بهره ببریم.
امام جمعه بندر آستارا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی در این شهرستان، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
وی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام رضازاده به عنوان رئیس تبلیغات اسلامی آستارا، اظهار کرد: حجت الاسلام رضازاده از اساتید خوب قرآن هستند و امیدواریم با حضور وی شاهد رونق فعالیت‌های قرآنی در بندر آستارا باشیم.
«عنایت رضایی پور» نیز در این آیین به وظایف تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: این سازمان وظایف سنگین و خطیری دارد و یکی از وظایف اصلی آن در شرایط کنونی جهاد تبیین است.
فرماندار بندر آستارا با اشاره به موقعیت این شهرستان بر حمایت و تقویت از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تأکید کرد.
گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات ۲ ساله حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی قدردانی و حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی بندر آستارا منصوب شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار