کد خبر: ۳۴۰۳
در طرح اوقات فراغت صورت می‌گیرد

فعالیت هشت خانه قرآنی در شهرستان درگز 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی درگز از فعالیت هشت خانه قرآنی در طرح اوقات فراغت امسال خبر داد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

فعالیت هشت خانه قرآنی  در شهرستان درگز به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم خوش‌خلق در این خصوص گفت: برنامه‌های تابستان تبلیغات اسلامی در خانه‌های قرآن این شهرستان برنامه‌ریزی شده است و بر این اساس در خانه‌های قرآن کلاس‌های حفظ، تجوید، روخوانی و روانخوانی در نظر گرفته شده است.
وی گفت: همچنین در قالب این طرح تابستانی، برنامه‌های تفریحی و آموزشی برای کودکان و نوجوانان اجرا می شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی درگز با اشاره به اینکه در سال گذشته پنج خانه قرآن فعال داشتیم و امسال سه خانه قرآن جدید نیز افتتاح شده است گفت: در تابستان امسال، هشت خانه قرآن برنامه‌های اوقات فراغت را اجرا می کنند و با گسترش خانه‌های قرآن با کار ویژه اوقات فراغت ، می توان برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های هدفمند و اصولی را طرح ریزی کرد.
وی افزود: گسترش خانه‌های قرآنی گامی ارزشمند در نهادینه سازی مفاهیم قرآنی خصوصا در نسل جدید و کودکان و نوجوانان خواهد بود.
حجت‌الاسلام ابوالقاسم خوش‌خلق با اشاره به اینکه اولویت ما حفظ قرآن کریم در بین کودکان و نوجوانان است، گفت: هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در خانه‌های قرآن، ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و یادگیری قرآن و غنی سازی اوقات فراغت این قشر است.
وی افزود: بر این مبنا ، سطح اعتقادی و علمی و اجتماعی این قشر نیز ارتقا یافته و روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری دانش‌آموزان  نیز تقویت خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار