کد خبر: ۳۴۱۶
طرح جذاب تبلیغات اسلامی کاشمر برای رفع عقب‌افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان

اجرای پشتیبان تحصیلی در شش مسجد منتخب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر از برگزاری «سلسله نشست‌های خانواده موفق» در طرح اوقات فراغت شهرستان خبر داد.
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام محمدحسین صداقتی اظهار داشت: شهرستان کاشمر هرساله بعد از اتمام امتحانات خرداد ماه، جلسات مختلفی را با روحانیون طرح هجرت و مستقر و کنش‌گران فعال اجتماعی و فرهنگی سطح شهرستان برگزار می کند.
وی افزود: حدود ۲۰۰ جلسه قرآنی فعال در شهرستان کاشمر داریم که بر این اساس هر ساله در تابستان شاهد پررونق شدن این جلسات و برنامه‌های تابستانی قرآنی هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر گفت : نوجوانان و جوانان با حضور پرشور و با رغبت در این جلسات نشان می دهند که به قرآن اهتمام دارند.
حجت الاسلام صداقتی ابراز داشت: با جلساتی که برای مسئولان این کانون‌های قرآنی برگزار می‌کنیم، به آنها خط مشی‌های لازم را ارائه می‌دهیم.
وی گفت: یکی از کارهای خوبی که در تابستان امسال اجرایی خواهد شد، دعوت اساتید قرآن از مشهد و مرکز برای اساتید قرآنی شهرستان کاشمر است.
حجت الاسلام صداقتی اضافه کرد: بر این اساس، اساتید به نام در حوزه‌های مختلف تجوید، تفسیر، و قرائت دعوت می‌شوند تا سطح اساتید کاشمر نیز ارتقا یابد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه برنامه‌های فرهنگی نیز طرح‌های اوقات فراغت به قوت اجرا می‌شود ، گفت : برنامه تحکیم بنیان خانواده، با عنوان «سلسله نشست‌های خانواده موفق» در حوزه فرزندآوری و پیشگیری از طلاق و بحث سبک زندگی اسلامی و با حضور گروه‌های جهادی اجرا خواهد شد.
وی گفت: بحث پشتیبان تحصیلی نیز در شش مسجد منتخب شهرستان از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت است که به جهت رفع عقب‌افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان است که در کنار برنامه‌های جذاب اوقات فراغت تابستان، سه درس ریاضی، زبان و عربی در برنامه است.
صداقتی در پایان سخنانش تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش در حال انجام است که بر مبنای آن دانش‌آموزانی که عقب افتادگی تحصیلی داشتند را تشویق به حضور در این طرح کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار