کد خبر: ۳۵۲۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد:

نیاز شهرستان گناباد به تأسیس چهار خانه عالم

حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی از نیاز شهرستان گناباد به تأسیس چهار خانه عالم خبر داد .
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد در گفتگو با روابط عمئمي نهضت اظهار كرد : ۹۵ درصد از شهرستان گناباد دارای روحانی ثابت خصوصا در مناطق روستایی است.
وی افزود : درصورتی که سه روحانی مستقر ، هجرت و یا بلند مدت در این شهرستان حضور پیدا کنند از نظر استقرار روحانی وضعیت خوبی در مناطق روستایی خواهیم داشت.

نیاز به حضور مبلغان توانمند و متخصص برای حوزه‌های خاص

وی به نیاز ایجاد و تأسیس چهار خانه عالم برای مبلغین در شهرک‌های سطح شهر اشاره و تصريح كرد : در راستای برگزاری سلسله جلسات تخصصی با موضوعاتی چون عفاف و حجاب و سایر مسائل نیاز مبرم به حضور مبلغین متخصص در این زمینه است.

نیاز شهرستان گناباد به تأسیس چهار خانه عالم
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد گفت : از طرفی حضور مبلغان متخصص برای برگزاری دوره‌های تربیت مربی تخصصی ویژه مبلغین از قبیل کودک و نوجوان، امر به معروف، حجاب، امر به معروف و نماز و سایر مسائل است .

حجت الاسلام فاطمی حضور مبلغان توانمند و متخصص در مناسبت‌های ملی و مذهبی را نیاز مهمی قلمداد کرد و گفت: در این صورت ضمن اینکه از نیاز شهرستان استفاده میشود نیاز هست که از ظرفیت استانی و ملی نیز بهره گرفته شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار