کد خبر: ۳۶۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در دیدار نماینده شیراز:

هماهنگی بیشتری بین سازمان و نمایندگان استان ایجاد شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در دیدار نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت : « مردمی سازی فرهنگ» و «مدیریت فرهنگی با محوریت تشکل‌های مردمی» از برنامه‌های در دست اجرا توسط تبلیغات اسلامی فارس است.
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن قانع در دیدار نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه برنامه‌های جدید با رویکرد فرهنگ دینی در استان فارس اجرایی می‌شود، گفت: مردمی سازی فرهنگی و مدیریت فرهنگی با محوریت تشکل‌های مردمی از برنامه‌های در دست اجرا توسط تبلیغات اسلامی فارس است.

وی ادامه داد: در گذشته موضوع راهبری فرهنگی با خلا مواجه بود که امروز در حال جبران آن هستیم که این مهم باید با اجرایی شدن سند فرهنگی استان فارس به طور حتم محقق خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود: در موضوع سند فرهنگی استان فارس، اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در ۱۱ برنامه به عنوان مشاور حضور داشته و در ۱۴ برنامه نیز مشارکت دارد.

حجت الاسلام قانع یادآور شد: گفتمان سازی دینی از جمله برنامه‌هایی است که تبلیغات اسلامی فارس برای تحقق آن فعالیت‌های خود را آغاز کرده و برنامه‌هایی متعددی در این راستا تبیین شده است.

وی تاکید کرد: در خصوص مسجد محوری نیز ورود کرده ایم، مشکلات مساجد مشخص شده و با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها در جهت رفع آن قدم برداشته ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: در مباحث فرهنگی باید هماهنگی و اتحاد بیشتری میان سازمان و نمایندگان استان فارس ایجاد شود به خصوص اینکه برخی از زیرساخت‌ها باید حمایت نمایندگان مردم را به همراه داشته باشد.

لزوم همکاری ادارات با تبلیغات اسلامی

نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در مسیر مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمنان به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد بنابر این تمامی دستگاه‌ها باید همکاری کنند.

 ابراهیم عزیزی  در این دیدار گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای توسعه فرهنگ دینی در جامعه وظیفه سنگینی برعهده دارد، اما به تنهایی نمی‌توان در مقابل هجمه سنگین دشمنان ایستادگی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه در طی چندین سال گذشته در مباحث فرهنگی اگر بگوییم که عقب گرد نداشته ایم، اما نتوانسته ایم در مقابل هجمه سنگین دشمنان اقدامی ریشه دار انجام دهیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان از ۳ مسیر پشیمان سازی، آشفته سازی و ناامید سازی در حال فعالیت هستند که بخش عمده این فعالیت در موضوعات اجتماعی و فرهنگی است.

عزیزی تاکید کرد: ان‌ها در بحث پشیمان سازی و آشفته سازی به دنبال جدا کردن جریان مؤمن به انقلاب هستند و سپس نا امیدی ازآینده را مطرح می‌کنند و هرچه در توان دارند برای ناکار آمد نشان دادن حکمرانی اسلامی ارائه می‌دهند.

وی افزود: در این میان سازمان تبلیغات اسلامی به تنهایی نمی‌تواند در مقابل چنین هجمه‌ای ورود کند بلکه تمام نظام باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند .

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار