کد خبر: ۳۷۶۳
از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان برگزار شد

دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم

در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف شناسایی نیروهای مستعد در آموزش قرآن کریم، دوره های تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی در عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی نزاجا در زنجان برگزار و برای ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان در دوره گواهینامه پایان دوره از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اعطا شد.
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلغیات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی با اعلام این مطلب گفت: در راستای تربیت نیروهای متخصص قرآنی و با هدف شناسایی نیروهای مستعد در آموزش قرآن کریم، دوره های تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی در عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی نزاجا در زنجان برگزار و برای ۵۰ نفر از پذیرفته شدگان در دوره گواهینامه پایان دوره از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اعطا شد.

وی اظهار داشت: این دوره ها طبق تفاهمنامه صورت گرفته با نیروهای مسلح به مدت ۶۰ ساعت و به صورت حضوری و با حضور ۵۰ نفر قرآن آموز وظیفه در عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره ها شامل دروس، روش تدریـس روخوانی و روانخوانی، آموزش روش کارورزی«بخش خوانی، کلمه خوانی و روانخوانی (قرائت تحقیق آموزشی)»، احکام عمومی و احکام قرآنی بوده و قرآن آموزان پس از موفقیت در آزمونهای پایانی، گواهینامه مربوطه از طرف اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی دریافت کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار