کد خبر: ۳۷۶۹
حجت‌الاسلام هادی شکاری تشریح کرد:

برنامه‌های دهه ولایت در بردسکن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن برنامه‌های دهه ولایت شهرستان را تشریح کرد.  
۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام هادی شکاری در این باره گفت: در اهمیت غدیر همین بس که خداوند متعال در قرآن می‌فرماید تمام زحمات و تلاش‌های پیغمبر در امر مقدس تبلیغ و ترویج اسلام، وابسته به اعلام ولایت امیرالمومنین علی (ع) است که خدا فرموده اگر این کار انجام نشود پیامبر اسلام رسالت خود را انجام نداده است.
وی افزود: اگر ما این نکته را و پیام همین آیه را درست فهمیده و درک کنیم به اهمیت امر ولایت رسیده‌ایم.
حجت الاسلام شکاری با اشاره به اهمیت موضوع غدیر، خاطرنشان کرد: غدیر مصداق اتم و اکمل ولایت پذیری و ولایت مداری است.
وی ابراز داشت: هر کس که غدیر را فهمید و به درستی درک کرد و پذیرفت میتواند خود را در زمره ولایت مداران قرار دهد در غیر این صورت باید در ولایت مداری  او شک کرد.
حجت الاسلام شکاری افزود: نیاز است که ما به عنوان یک نهاد فرهنگی نسبت به برگزاری مراسمات و یادآوری این واقعه عظیم به صورت همه‌جانبه اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه اصل و اساس شیعه بر غدیر است، اضافه کرد: ما اگر نسبت به این مهم اهمال داشته و کوتاهی کنیم، بنیان شیعه را زیرسئوال بردیم.
حجت الاسلام شکاری با بیان اینکه سند رسمیت شیعه، غدیراست، گفت: یکی از پایه‌های اساسی تشیع همین مسئله غدیر است.
وی با اشاره به اینکه اگر ما غدیر را کمرنگ کرده یا یادآوری نکنیم ستون این مذهب را تخریب کرده‌ایم، افرود: در همین راستا برنامه‌های متعددی در قالب ستاد غدیر شهرستان همچون برپایی جشن‌های مختلف، کارناوال‌های شادی، همایش پیاده روی خانوادگی، مسابقات مختلف فرهنگی و اجتماعی و برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد را با همکاری ستاد غدیر و امور مساجد شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار