کد خبر: ۳۸۵۵

افتتاح خانه هلال تبلیغات اسلامی در تربت جام

خانه هلال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام همزمان با سالروز تشکیل این سازمان و با حضور رئیس هلال احمر این شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از پرسنل دو اداره افتتاح شد.
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

افتتاح خانه هلال اداره تبلیغات اسلامی در تربت جام

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی؛ سعید شیری رئیس هلال احمر تربت جام در این آیین، ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کشور، ابراز امیدواری کرد که افتتاح هجدهمین خانه هلال شهرستان تربت جام در اداره تبلیغات اسلامی منشاء خیر و برکت باشد.

شیری افزود: 18 خانه هلال در سطح شهرستان داریم که همگی فعالیت های خوبی در بحث آموزش و پیشگیری انجام داده اند و مجموعه جمعیت هلال احمر شهرستان، آماده هرگونه همکاری و حمایت به صورت شبانه روزی است؛ خانه هلال اداره تبلیغات اسلامی باید مسایل فرهنگی را در اولویت قرار دهد تا با فعالیت های فرهنگی خود به جامعه کمک شود. توجه و استفاده از ظرفیت های بالای مردمی در حوزه های مختلف برای حل و رفع مسائل ضروری است.

وی ادامه داد: خانه هلال اداره تبلیغات اسلامی شهرستان می تواند با عضویت علما، روحانیون و فعالان فرهنگی در راستا اهداف والای جمعیت هلال احمر از جمله تسکین آلام بشری اتفاقات موثرتری را انجام دهد.

سید علینقی هاشمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز در این آیین بیان کرد: خانه هلال اداره تبلیغات اسلامی می تواند در کنار جمعیت هلال احمر برای همیاری و کمک در بحران ها و حوادث، نقش بی بدیلی داشته باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به جایگاه علما، روحانیون و فعالین فرهنگی در جامعه، آموزش همگانی و بازتوانی این قشر ، تاثیرگذار است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار