کد خبر: ۴۰۲۶
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس صورت گرفت

معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی « خرمبید »

با حضور حجت الاسلام قانع -مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس- ، -امام جمعه خرمبید - و جمعی از مسئولین ، حجت الاسلام حمید اصلاحی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمبید معرفی شد.
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس ، حجت الاسلام حسن قانع درجلسه معارفه و تکریم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام اکبری - رئیس سابق اداره تبلیغات این شهرستان گفت : رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی بررسی آسیب های فرهنگی اجتماعی جامعه و تبیین دستاوردهای نظام در عرصه های فرهنگ دینی است و همه ما با هدف اعتلای فرهنگ ناب اسلام راستین و تعیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی، می بایست استوار با تبعیت از فرمایشات مقام عظمای ولایت پیش برویم .

وی افزود : تغییر مسئولیت در همه دستگاه ها امر رایجی است و نشان از پویای آن دستگاه دارد ، استفاده از نیروهای جوان در بدنه سازمان تبلیغات اسلامی می تواند نبوغ نهفته جوانان را شکوفا کرده و زمینه ایجاد ارتباط با قشر جوان جامعه را مهیا کند.

  وی ضمن تقدیر از حجت الاسلام اکبری گفت : ایشان یکی از نیروهای موفق و توانمند اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس هستند که بحمدالله در این شهرستان منشع بسیاری از پیشرفت های سازمان تبلیغات بوده اند .

حجت الاسلام قانع بروز بودن و ایجاد ارتباط با لایه های مختلف جامعه را یکی از مهمترین برنامه های پیش روی سازمان تبلیغات خواند افزود : انتظار ما از همکارانمان در جامعه تبلیغی استان جذب حد اکثری جوانان و ایجاد امید در بین مردم است که این مسئله فقط با تبیین دست آوردها در گام دوم انقلاب امکان پذیر است .

در پایان این جلسه ، حجت الاسلام حمید اصلاحی با دریافت حکم از مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمبید معرفی شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار