کد خبر: ۴۶۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد؛

تلاش دشمن برای ایجاد خدشه در اصول و مبانی انقلاب

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: یکی از تلاش‌های دشمن ایجاد خدشه در اصول و مبانی انقلاب بوده و خط تبلیغی ما در برابر این اقدام بیان این اصول و مبانی است.
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

تلاش دشمن برای ایجاد خدشه در اصول و مبانی انقلاب

به گزارش نهضت، حجت‌الاسلام یوسف پورآرین ظهر یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ شهرستان بویین زهرا با اشاره به حکم جهاد قطعی مقام معظم رهبری با عنوان جهاد تبیین اظهار کرد: شاخصه‌هایی که برای محرم سال جاری در نظر گرفته شده بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز رسالت ما آشکار شدن حقایقی است که دشمن علیه انقلاب مخفی کرده و کتمان می‌کند و باید تلاش کنیم چهره انقلاب را به درستی نمایش دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: یکی از کارهایی که باید در دستور کار ما در هیئت و مساجد قرار بگیرد تشخیص عرصه جهاد است و از نظر مقام معظم رهبری مهم‌تر از جهاد اقتصادی و اجتماعی، جهاد در عرصه تبیین و روشنگری است.

وی تاکید کرد: یکی از تلاش‌های دشمن ایجاد خدشه در اصول و مبانی انقلاب است و طبیعتاً خط تبلیغی و آنتی تز ما در برابر این اقدام دشمن بیان اصول و مبانی انقلاب و حساسیت ایجاد کردن در مردم است.

حجت‌الاسلام پورآرین ادامه داد: باید برنامه دشمن در شرایط فعلی را بشناسیم و در مقابل حرکت و عرصه‌ای که دشمن در حال برنامه‌ریزی است، برنامه‌ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه بیان حقایق را باید با منطقی قوی، سخن متین و عقلانیت کامل به مردم ارائه کرد، اضافه کرد: باید در بیان حقایق اخلاق را رعایت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: اگر مجموعه فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی ما به صورت کمی و کیفی از گذشته تا به امروز کافی بود هرگز مقام معظم رهبری اینچنین جهاد تبیین را امری واجب، فوری و قطعی اعلام نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هیئت را محل اصلی جهاد تبیین دانسته‌اند، ادامه داد: هیئات در کشور و حتی بویین زهرا باید خود را سنجیده و بدانند که هر مقدار از فرمایشات مقام معظم رهبری فاصله داشته باشند از هیئت تراز دور شده‌اند.

حجت‌السلام بیان کرد: هیئت تراز انقلاب اسلامی هیئتی است که شاخصه آن را مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند.

وی عنوان کرد: محور گفتمانی که ذیل جهاد تبیین تاکید شده امیدآفرینی است و عملیات محرم و ماه صفر بر مبنای امیدآفرینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: به نظر می‌رسد دشمن با هجمه رسانه‌ای، فشار اقتصادی و استمرار تحریم‌ها به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی است و می‌خواهد بذر یاس و نا امیدی را در دل مردم بکارد.

وی اظهار کرد: حجم کاری که دشمن برروی ذهن و دل مردم ما بی نظیر است و بنابراین اقداماتی که در مقابله با آن صورت بگیرد باید بی نظیر باشد.

حجت‌الاسلام پورآرین با بیان اینکه از نظر مقام معظم رهبری تحقق تمدن نوین اسلامی ۵ مرحله دارد، عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا در مرحله تشکیل جامعه اسلامی و امت اسلامی اختلال ایجاد کند.

وی بیان کرد: مردمی که اراده سست شده و امیدی به آینده ندارند در مرحله چهارم و پنجم تحقق تمدن اسلامی دچار تردید می‌شوند و دسترسی به جامعه و تمدن اسلامی را ممکن نمی‌دانند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: اگر بخواهیم امید و آفرینی را در دل مردم ایجاد کنیم باید اعتقاد به نصرت الهی داشته باشیم و نیاز ات وعاظ، خطبا و مداحان به نصرت الهی بپردازند.

وی با بیان اینکه نصرت الهی سه ویژگی دارد، افزود: حتمی و قطعی بودن، جاری بودن و ساری بودن آن در تمام ابعاد زندگی و شامل توده‌های مردم بودن سه ویژگی اصلی نصرت الهی است.

حجت‌الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: بیان سنت نصرت الهی در دفاع مقدس، بیان منصفانه مشکلات کشور، بیان ضعف‌های دشمن، بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌تواند در محرم امسال در دستور کار خطبا، وعاظ و مداحان باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار