کد خبر: ۴۸۴۸

حجت الاسلام احمدی: در ماه محرم باید از اقامه عزا به اقامه حق رسید.

به گزارش روابط عمومی ادار کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان با اشاره به اینکه در ماه محرم باید از اقامه عزا به اقامه حق رسید، گفت:اقدامات پلیس درتأمین نظم و امنیت جامعه قابل تقدیر است.
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

 حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه باید از ظرفیت عزاداری‌های ماه محرم برای تبیین فلسفه قیام عاشورا استفاده شود، گفت: اقامه عزای امام حسین (ع) باید منتهی به اقامه حق شود.

او ادامه داد: اقامه عزای سید الشهداء اگر منتهی به اقامه حق نشود نشان دهنده این است که نتوانستیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم، بنابراین باید اقامه عزا کنیم تا اقامه حق را داشته باشیم.

حجت الاسلام احمدی افزود: ظرفیت بزرگی که انقلاب ما را محقق کرد و امام (ره) از این ظرفیت استفاده کرده و فرمودند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: باید برای استفاده مطلوب از این ظرفیت دست به دست هم داده و تمام نظام‌های حقیقی و حقوقی ما که در بستر حرکت سید الشهدا است را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به اینکه پیام قیام امام حسین (ع) فطرتی، استانی و بین المللی است، افزود: هر چه عزاداری ما در بحث اشعار، مداحی‌ها هیئت‌ها، سخنرانی‌ها و منبر منجر به اقامه حق شود ما بهتر توانسته ایم امتداد حرکت سید الشهداء را داشته باشیم.

برچسب ها:
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار