کد خبر: ۵۲۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

دشمن باورها و اعتقادات ملت ایران را نشانه گرفته است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم ایستادگی در برابر تحریف و جنگ رسانه‌ای دشمن گفت: دشمن باورها و اعتقادات ملت ایران را نشانه گرفته است.
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

دشمن باورها و اعتقادات ملت ایران را نشانه گرفته است

به گزارش نهضت، حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در اجتماع بزرگ حسینی مردم شفت اظهار داشت: امام حسین (ع) مقابل چشم علاقه‌مندانش مظلوم واقع شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در ظهر عاشورا ۱۲ هزار نفر در كوفه برای مظلومیت اباعبدالله و خاندانش گریه و دعا کردند اما به او کمک نکردند، گفت: بیشترین مقصر در این واقعه کسانی هستند که براي امام حسین (ع) دعوت نامه فرستادند اما  اورا ياري نکردند اين در حالي است كه « ایمان، هجرت و جهاد» سه عنصری هستند که باید انسان‌ها داشته باشند و خداوند در قرآن به آنها اشاره کرده است.

حجت‌الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهداي دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهداي انقلاب اسلامي به شهیدان واقعه کربلا و فرزندانشان افتخار می‌کنند، اضافه کرد: این اظهار عشق به ابا عبدالله باید در زندگی‌ ما ظهور و بروز داشته باشد تا جامعه را به تعالي برساند همچنين نبايد فراموش كنيم بسياري از مسلمانان به امام حسین علاقه داشتند اما به دليل اينكه ایمان قوی نداشتند، امام زمانشان را تنها گذاشتند.

وی با بیان اینکه تکلیف ما این است که یاور امام زمانمان باشيم، اذعان داشت: ما وظیفه داریم مقابل دشمنان که با حربه تحریف وجنگ رسانه‌ای از فشارهاي اقتصادی، سوء استفاده می‌کنند تا ملت را از نهضت حسینی برگردانند، ايستادگي كنيم.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه دشمنان با ترویج  فرهنگ نگهداری از حیوانات خانگی بسياري از بانوان را از هویت فرزندپروری دور می‌کنند، بيان داشت: دشمن برای اینکه این حجاب‌ها که مورد رضایت امام زمان (عج) است از زنان ما بگیرند چه تبلیغات و هجمه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی در پايان سخنان خود با تاکید بر اینکه دشمن برای اینکه ملت را از اصالت ملي و ديني خود دور كند اعتقادات و باورهای ما را نشانه گرفته است، ادامه داد: امروز دشمن ملت مار درگير جهاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی رسانه‌ای كرده تا با حمله همه جانبه فرهنگ و هويت ايراني اسلامي مردم را تغيير دهد.

 

ارسال نظر